als je ze lust ja.. die blokjes snot krijg ik niet door mn keel
quote:
Op maandag 14 januari 2002 16:23 schreef Noayla_ het volgende:
Ren ik na het lezen van dit topic naar de koelkast waar nog 5 stukjes zouden moeten liggen; heeft m'n man ze opgegeten
quote:Gelukkig waren er ook nog chocoladekoekjes.
Op maandag 14 januari 2002 16:29 schreef DuchessX het volgende:[..]
Met de nadruk op waren, mmm... lekker
quote:Das balen.
Op maandag 14 januari 2002 16:23 schreef Noayla_ het volgende:
Ren ik na het lezen van dit topic naar de koelkast waar nog 5 stukjes zouden moeten liggen; heeft m'n man ze opgegeten
quote:Asociaal gewoon
Op maandag 14 januari 2002 16:31 schreef mrcool het volgende:[..]
Das balen.
quote:De lachende koe?
Op maandag 14 januari 2002 17:35 schreef -ScuL- het volgende:
bwa
ik kan alleen de naam niet uitstaan
quote:hm ja ik weet niet wat het is
Op maandag 14 januari 2002 17:36 schreef mrcool het volgende:[..]
De lachende koe?
dat heb ik wel vaker bij sommige merken of namen.. dat ze me gewoon irriteren alleen om de naam of het logo
quote:Omdat men in Nederland amper Spaans begrijpt?
Op maandag 14 januari 2002 22:22 schreef plok het volgende:
In Spanje is de naam in het Spaans vertaald, waarom weer niet in Nederland?
Kheb net van collega Franse Lachende Koeien gekregen. Die zijn stukken lekkerder dan die je in dit landje koopt.
Ook een aanrader voor kaasliefhebber: "Roulez a la fin herbes" (roules met fijne kruiden) die je bijna bij elke supermarkt kan kopen in Frankrijk. Ik neem altijd 2 kilo mee als het even kan
Het openen is al een feest, en dan het kaasje zelf! Tuurlijk het smaakt naar plastic, maar wel op zo'n subliem verfijnde manier....Jammiee!
quote:Dat is in Nederland ook verkrijgbaar.. Ik heb het zien liggen bij de Albert Heijn..
Op dinsdag 15 januari 2002 01:06 schreef thaduck het volgende:
Ook een aanrader voor kaasliefhebber: "Roulez a la fin herbes" (roules met fijne kruiden) die je bijna bij elke supermarkt kan kopen in Frankrijk. Ik neem altijd 2 kilo mee als het even kan![]()
![]()
quote:Ja ja ja jaaaaaaaaaaaaa!!!!
Op dinsdag 15 januari 2002 01:06 schreef thaduck het volgende:Ook een aanrader voor kaasliefhebber: "Roulez a la fin herbes" (roules met fijne kruiden) die je bijna bij elke supermarkt kan kopen in Frankrijk. Ik neem altijd 2 kilo mee als het even kan
![]()
![]()
Maar wel alleen op stokbrood. Heerlijk, het is het enige, samen met een lekker stuk pate, wat ik op mijn brood eet in de vakantie. (En nee, niet tegelijk)
Die van AH is idd iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |