Waar dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef Xcept het volgende:
Tsja duur is het inderdaad wel maar ja... Ik heb hem graties gehad bij it-forum dit jaar en dat is een final met werkende code...
Moet zeggen dat het met Creative drivers en Nvidia toch nog niet helemaal top is hoor... Maar goed verder werkt het allemaal behoorlijk!
Ben ik ook benieuwd naar.quote:
Ik heb daar anders ook gewoon de RTM mee gekregen (ná wat zeuren). En jij kunt 'm trouwens ook gewoon downloaden met alle keys voor alle verschillende versies (mag je zelfs allemaal activeren voor noppes....).quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Bij ask the experts hadden hadden ze alleen RC2![]()
Ja dat weet ik wel henkie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:21 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Ik heb daar anders ook gewoon de RTM mee gekregen (ná wat zeuren). En jij kunt 'm trouwens ook gewoon downloaden met alle keys voor alle verschillende versies (mag je zelfs allemaal activeren voor noppes....).
quote:
Geen flauw idee. Ons docent zei dat je vista maar een bepaald aantal keer kan activeren met de serial die je krijgt. Daarna kan je een nieuwe serial aanvragen. Als je op school zit is dat geen probleem, maar na mijn studie wordt dat wel een probleem.quote:Op maandag 11 december 2006 18:55 schreef Jump het volgende:
Is de MSDNAA licentie niet aangepast zodat de licenties ook nog geldig zijn na je studies?
Hoe kom je daaraan? Ik heb wel de Engelse, ik hoorde dat je in Vista language packs o.i.d. kunt gebruiken?quote:Op maandag 11 december 2006 17:44 schreef Jump het volgende:
Pfff, heb ik eindelijk Vista. Is het de Nederlandse versieMorgen eens vragen voor een Engelse
Home premium.quote:Op maandag 11 december 2006 19:25 schreef TheGeneral het volgende:
Welke versie kan je nu het beste installeren als je net als ik alleen gamed en internet. Ik doe niet aan videobewerking of iets dergelijks. Premium of Ultimate, of nog een andere?
Want als ik ultimate installeer krijg ik dan allerlei extra troep die ik toch nooit gebruik waardoor mijn PC alleen maar langzamer zal lopen? Of gebeurd dat niet?
Iets meer info over welke programma's enzo zou wel makkelijk zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef Pustasu het volgende:
ik draai ook ultimate sinds vanmiddag, maar wat ik nu merk is dat veel programma's niet klaar zijn voor vista.
Hoe hebben jullie dat gefixed?
Zo moet ik nu beta drivers installeren voor mijn videokaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |