Nope, hebben we niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben jullie schorseneren in het assortiment? Dat heet niet voor niets keukemeidenverdriet.
Er zijn meer groenten en vruchten die verkleuring van de huid kunnen veroorzaken.quote:
Mja het stomme is dat dus niemand er verder last van heeft, en het irriteert verder niet. Ziet er alleen niet uit aangezien ik dus soms twee dagen met bruine handen loop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn meer groenten en vruchten die verkleuring van de huid kunnen veroorzaken.
Zolang het niet jeukt of brand zou ik me geen zorgen maken.
Tjaquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja het stomme is dat dus niemand er verder last van heeft, en het irriteert verder niet. Ziet er alleen niet uit aangezien ik dus soms twee dagen met bruine handen loop.
Beide niet echt een optie aangezien ik ook versie producten in mijn handen heb..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja
Handschoenen dragen of je handen goed invetten voor je gaat werken.
Nee geen gekke dingen volgens mij, ben gewoon een simpele scholier met een bij baantje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:16 schreef maaikevis het volgende:
ik heb ook weleens die kleur vlekken gezien, maar dat was bij iemand die in een machinale werkt van een bouwbedrijf.
Geen andere rare stoffen waarmee je (buiten je werk ook) mee in contact kan komen?
Ik persoonlijk zou het graag zien dat mensen die met verse producten werken handschoenen dragen, heel normaal in beschaafde landen trouwensquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Beide niet echt een optie aangezien ik ook versie producten in mijn handen heb..
[..]
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef schatje het volgende:
Anders is misschien de onzichtbare handschoen een optie.
Mono-Dermin Huidbeschermende Cremes
Euhm kan je zoiets gebruiken als ik onverpakte producten aanraak? Denk aan appels en prei? Kan me haast niet voorstellen dat het niks achterlaat namelijk..quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef schatje het volgende:
Anders is misschien de onzichtbare handschoen een optie.
Mono-Dermin Huidbeschermende Cremes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |