Daar zou ik niet op rekenenquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij straks 10 wii's hebt die je niet kwijt kunt![]()
94 cent goedkoper? Kom nou...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:45 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Ik bied 249,01.
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeienquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
Id... klotequote:Op zaterdag 9 december 2006 15:51 schreef XpandoZ het volgende:
Jammer dat ik niemand bij de makro ken
Net mis gegrepen gisteren vriend?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja dat jij je wii's door koopt moet jij weten zal me ook niet boeien
Maar je komt wel zeer triest over als je zo doet praten
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Maar krijgen serieus alle winkels maandag die voorraad??
Want waar maak ik naast de FRS dan de meeste kans, Bredanaars?
Moet natuurlijk wel een fatsoenlijke route zijn vanuit de Barones
hmm ja loop ik daarna wel eventjes heen denk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:13 schreef BASSANOVA het volgende:
omdat makro een groothandel is.
[..]
e-plaza misschien? Ik heb me daar gisteren maar even ingeschreven voor een pre-order, en ik stond meteen op nummer 7.
Ik hoef geen Wiiquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:58 schreef XpandoZ het volgende:
[..]
Net mis gegrepen gisteren vriend?![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef JaFFe het volgende:
xpandoz heb je nog wii'z liggen? Ik ben bereid je 400 euro te betalen. Mail me maar even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |