Ja, dat vraag ik me ook dikwijls af als ik naar Fonske kijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef jessie het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat je nu dat hele bekkie erin terug ziet. En als ze zo klein zijn vroeg ik me altijd af hoe ze zou worden.
Een mooie rooie zoals jouw dochter,he.quote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
oooh wat een lieve tante!!!(en fonske mag er natuurlijk ook zijn
).
quote:
Ik had stiekem gehoopt dat Fons zo rood ging zijn. Het zat erin, als je mijn lief zn zusje ziet en mijn vader heeft een rosse snor. Bij zijn geboorte dacht ik heel ff... maar 't was bloed....quote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef bixister het volgende:
misschien nog wel mooier rood, ik houd wel van dat diep-rode. anna's haartjes zijn steeds lichter oranje aan 't worden.maar het klopt dat ik sinds anna er is wel een extra zwak voor rood harigen heb gekregen. ik zie er ineens ook zoveel!
Vergeet ik bijna te zeggen.. je hebt HELEMAAL gelijk! Wat een scheeeetje! En een knapperd ook nogquote:Op zaterdag 16 december 2006 08:56 schreef Belana het volgende:
weten jullie, Ezra he, dat is het liefste babietje van de heeeeeele wereld
Ik vind ze goedgekeurdquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef dutchie het volgende:
@Yoni, zijn ze goedgekeurd?
Het valt me alleen op dat je de pixels wel erg duidelijk ziet, raar hoor.Die van Sugar en Evenstar zijn veel helderder. Zou dat aan photobucket liggen? (hoop het zo, anders is die 400d toch iets te hoog gegrepen voor mij
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |