Kennyquote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat kleine jongetje in die oranje verschijning!
[afbeelding]
Ahh, hijs lief daar![]()
Feli Warrel!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef warrel het volgende:
HOERA!!
Ik heb een allereigenste fiets erbij, een vers slot (vandaag voor 't eerst door Delft gecrost), én, ik heb m'n rijexamen gehaald!!![]()
![]()
!!
Ja, die foto's krijg je nog steeds van mequote:Op woensdag 13 december 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Allemaal nieuwe mensen in het topic. Wel blijven posten he heren
.
Was het gezellig gisteren??
Ik had zondag al mijn eigen mini-meet met Bart en Autoreply![]()
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreamsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef Originele_Naam het volgende:
Wanneer is de volgende meet dan
Idd, net na de tentamens oid. En wat meer vrouwen is ook wel een goed ideequote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreams.
En admiraal_anaal moet er ook bij zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 01:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, net na de tentamens oid. En wat meer vrouwen is ook wel een goed idee![]()
én jij.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreams.
Hebben ze op de uni geen kerstvakantiequote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Originele_Naam het volgende:
Man 2 januari mijn tentamens
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukkenquote:
Ik vind 5 uur nog best kort hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukken![]()
In Leiden ligt het blijkbaar anders, maar in Delft wel degelijk, alleen dan heet het studieverlof.
Link
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef Autoreply het volgende:
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukken
Jawel tot 2 januari, maar ze zijn erop uit om zoveel mogelijk studenten te laten zakkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben ze op de uni geen kerstvakantie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |