Als je 's begint met de dagen dat je wel kanquote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef seekfaM het volgende:
Ik weet niet of ik kan..
weekend + vrijdagquote:Op zondag 10 december 2006 15:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je 's begint met de dagen dat je wel kan![]()
Haha, ik zie dat ik maar gelijk bij Zeker ben gezetquote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef Autoreply het volgende:
Hmm, Sol heeft nog wat aanmoediging nodig om dinsdag te komen. (Woensdag is de Koornbeurs niet toegankelijk...), maar áls ze komt komt Bittermoon ook![]()
Dus:
Dinsdagmeet:
Zeker:Double_D_Dennis Bravebart Autoreply
WellichtSOL Bittermoon McDavid?
Tuurlijk, gwoon ff kopieren.quote:
Ik ga wss wel, als ik die vriend ff meekrijgquote:Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tuurlijk, gwoon ff kopieren.
Zeker:Double_D_Dennis Bravebart Autoreply
WellichtseekfaM SOL Bittermoon McDavid?
Wat doen we, meeten bij de Koornbeurs om 9 uur oid en er voor voor de belangstellenden naar die LR-borrel inclusief eten?
omdat dinsdag lichtjes avond isquote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Dinsdag is een onhandige avond.
Waarom niet woensdag? ik ben donderdag vrij
quote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Dinsdag is een onhandige avond.
Waarom niet woensdag? ik ben donderdag vrij
Drie keer zoveel betalen voor een biertje ís een optie. Punt is wel dat die LR-borrel ook legendárisch is...quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef Autoreply het volgende:
Hmm, Sol heeft nog wat aanmoediging nodig om dinsdag te komen. (Woensdag is de Koornbeurs niet toegankelijk...), maar áls ze komt komt Bittermoon ook![]()
Waarom?quote:Op maandag 11 december 2006 01:29 schreef Autoreply het volgende:
Een inmiddels weer ge-undelete Autoreply, Bart is nog steeds banned![]()
We hebben ongeveer hetzelfde IP. Ik zou dus een kloon zijn van Bartquote:
Ik denk het niet tenzij het in de tentamenperiode isquote:Op maandag 11 december 2006 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ben je er trouwens op de meet - wanneer en waar die dan ook mag wezen?
Nee, want zwarte schmink is best een beetje gayquote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef waht het volgende:
eeej studentjes uit delft
Nog iemand hier die Mijnbouw doet? (=Technische Aardwetenschappen voor al jullie niet-Mijnbouwers)
quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, want zwarte schmink is best een beetje gay.
Heyquote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef waht het volgende:
[..]
![]()
Das was geen schmink, dat was STEENKOOLGRUIS![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |