abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44227914
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:51 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wii is geen goede gameplay, het is gameplay die zo freakin anders aanvoelt dan standaard consoles en IMO veel leuker is (maar ik heb ook al wel flink wat standaard consolejaren erop zitten). Tijdens Wiisport kon ik me niet aan de indruk ontrekken dat ik geen consolegame aan t spelen was, het is een andere ervaring. En de graphics daar heb je niet eens tijd voor om die op te merken ( die overigens verbazingwekkend ok was, geen toeters en bellen maar gewoon clean).

Ik heb Zelda nog niet geprobeerd natuurlijk.
Ik denk dat nintendo niet bekend staat om zijn graphics, maar wel om zijn soort spellen en de uitwerking.
De Wii is daar een voorbeeld van, de gameplay komt door de controller die afwijkt van de 360 en ps3.
(Denk ook eens aan de bongo's voor de cube, dat is een dikke aanvulling op de game zelf)

Maargoed, de wii lijkt me wel gaaf dus
  donderdag 7 december 2006 @ 17:01:48 #27
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_44228016
dat je je daar mee bezig houd, ga is wat sociaals doen
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_44228443
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:58 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Ik denk dat nintendo niet bekend staat om zijn graphics, maar wel om zijn soort spellen en de uitwerking.
De Wii is daar een voorbeeld van, de gameplay komt door de controller die afwijkt van de 360 en ps3.
(Denk ook eens aan de bongo's voor de cube, dat is een dikke aanvulling op de game zelf)

Maargoed, de wii lijkt me wel gaaf dus
Ik spreek uit ervaring, ik heb m gisteren ontvangen

Ik ben het niet eens trouwens met de opmerking dat Nintendo niet bekend staat om zijn graphics, ok misschien staan ze er nu wel om 'bekend' maar als je naar de prestaties kijkt:

Beste graphics:

8bit: Super Mario 3
16bit: Super Donkey Kong - Starfox
32/64bit: (beetje dubieus maar als je kijkt naar het moment van uitkomen dan waren dit cker de mooist 1 vd mooist uitziende spellen:) Super Mario 64/ Zelda 64/ Conker
128(?) bit: niet de mooiste van Nintendo maar Metroid was cker oogstrelend voor zn tijd en RE4 GC (niet van Nintendo zelf) was volgens mij echt de mooiste.

Nu: je hebt gelijk

(PC niet meegerekend natuurlijk)

Eigenlijk doen ze alles wel goed maar is de uitstraling voor sommigen reden om t te bagataliseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')