quote:dit moet je niet fluisteren joh.. maar van de daken schreeuwen.. ik zal het even voor je doen:
Op dinsdag 15 januari 2002 08:04 schreef IllOgical het volgende:
IllOgical fluistert:Voeg 12 augustus maar toe: IllOgical gaat papa worden
Voeg 12 augustus maar toe: IllOgical gaat PAPA worden
gefeliciteerd!!!!! en hou ons vooral op de hoogte!!!
quote:Thanx! I will.
Op dinsdag 15 januari 2002 08:07 schreef just me het volgende:[..]
dit moet je niet fluisteren joh.. maar van de daken schreeuwen.. ik zal het even voor je doen:
Voeg 12 augustus maar toe: IllOgical gaat PAPA worden
gefeliciteerd!!!!! en hou ons vooral op de hoogte!!!
BTW: Gefluisterde tekst komt verder als de hardste schreeuw
quote:daar spreek ik je graag in september nog eens over.
Op dinsdag 15 januari 2002 08:15 schreef IllOgical het volgende:Gefluisterde tekst komt verder als de hardste schreeuw
gefeliciteerd!
quote:*proest* Ik zie het al voor me: IllOgical op z'n knietjes voor het wiegje "fluister nou, dan versta ik je veeeeel beter"
Op dinsdag 15 januari 2002 08:30 schreef bixister het volgende:
daar spreek ik je graag in september nog eens over.
Maar van harte IllOgical. Is het jullie eerste?
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 08:37 schreef Gaoxing het volgende:[..]
*proest* Ik zie het al voor me: IllOgical op z'n knietjes voor het wiegje "fluister nou, dan versta ik je veeeeel beter"
quote:Thanx, en idd tis de eerste.
Maar van harte IllOgical. Is het jullie eerste?
Maar ook de voldoening voelen als je kind naar je lacht en je hem/haar op je borst in slaap voelt vallen...
PS, Kay is op 22 November geboren (voor het lijstje)
* Dice moet dringend weer eens foto's inscannen op op het web mikken
[Dit bericht is gewijzigd door dice op 15-01-2002 09:35]
quote:welneeeeeeeeee, niet alle kindertjes vinden het gezellig om midden in de nacht een gratis concertje weg te geven
Op dinsdag 15 januari 2002 09:20 schreef dice het volgende:
Gefeliciteerd Illogical, kan je vast verklappen dat je een hoop slapeloze nachten tegemoet kan zien, rode billetjes en luiers vol met spuitpoep ...
Oh jah 4 feb. ga ik te echo'en
quote:Hoofdzakelijk het gebruik van de Valium ...
Op dinsdag 15 januari 2002 12:05 schreef Catootje het volgende:
Wat krijgen we een lekker lange lijst!! In no time kunnen we een opvoedkundig topic ernaast laten lopen, met allemaal leuke weetjes over hoe je met peuters om moet gaan![]()
niet voor het kind, wel voor mij ?!?
quote:*noteert alvast*
Op dinsdag 15 januari 2002 12:07 schreef dice het volgende:[..]
Hoofdzakelijk het gebruik van de Valium ...
niet voor het kind, wel voor mij ?!?
Berenburger voor de speen
Valium voor de mama en de papa
quote:oordopjes
Op dinsdag 15 januari 2002 12:08 schreef Catootje het volgende:[..]
*noteert alvast*
Berenburger voor de speen
Valium voor de mama en de papa
Denk dat die 3 jaar wachten ms wel eens te kort kan gaan worden.....
quote:Uitleg 1: Digger bedoelt dat Kleintje eerder zwanger wordt
Op dinsdag 15 januari 2002 12:57 schreef DIGGER het volgende:
Ehhhhhm Kleintje?Denk dat die 3 jaar wachten ms wel eens te kort kan gaan worden.....
Uitleg 2: Digger is zwanger!!!
Ik kies......(vul in)
quote:Digger bedoelt dat Kleintje wel eens eerder zwanger zou moeten worden dan over 3 jaar, als ze tegelijkertijd wil zijn....
Op dinsdag 15 januari 2002 12:59 schreef Catootje het volgende:Uitleg 1: Digger bedoelt dat Kleintje eerder zwanger wordt
quote:DIGGER WORDTTTTTTT PAPAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Op dinsdag 15 januari 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:[..]
Digger bedoelt dat Kleintje wel eens eerder zwanger zou moeten worden dan over 3 jaar, als ze tegelijkertijd wil zijn....
DIGGER bedoelt dat ie waarschijnlijk voor de 'afgesproken' 3 jaar met Kleintje overgaat van oefenen op serieus.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:
NeeeeeeeeeDIGGER bedoelt dat ie waarschijnlijk voor de 'afgesproken' 3 jaar met Kleintje overgaat van oefenen op serieus.
quote:Tis hier een gevaarlijke hoek hoor..ik moet ook steeds uitleggen dat ik NIET zwanger ben...geeft niks, ligt aan ons/hun
Op dinsdag 15 januari 2002 13:08 schreef DIGGER het volgende:
Waarom klinkt alles wat ik hiero zeg zo vreselijk dubbel opvatbaar?
En Zuurtje en EW ook dan ofzo
Ikke niet snap
quote:Tis je buikje, denk ik
Op dinsdag 15 januari 2002 13:08 schreef DIGGER het volgende:
Waarom klinkt alles wat ik hiero zeg zo vreselijk dubbel opvatbaar?
quote:Dat of er zit hier een stel zwaar suffe figuren die graag dubbelzinnig denken
Op dinsdag 15 januari 2002 13:41 schreef Gaoxing het volgende:[..]
Tis je buikje, denk ik
Mooni, van harte gefeliciteerd met je dochter . Wat heb jij een droombevalling gehad, heerlijk gewoonweg!
Als je foto's hier wilt plaatsen moeten ze ergens op internet staan. Daarna kun je dmv de aanwijzingen in de FAQ de plaatjes plaatsen.
Heb je nu geen mogelijkheid om ze op internet te zetten, mail ze dan naar me toe (Lois@fokzine.net) en dan maak ik dat in orde.
Illogical van harte gefeliciteerd . Voor de 1e keer papa worden....oe spannend hoor! Gaat alles goed met de as. mama en de buikbewoner?
Nu heeft Jorden waarschijnlijk de waterpokken, het arme kind!
Vanavond errug rode vlekjes op zijn rug ontdekt, en de eerste kopjes verschenen al snel.
Meteen gebeld met een collega-moeder, die aanraadde om havermout in huis te halen (dat in een washandje te stoppen en in bad te weken, schijnt de boel snel op te drogen), en calendulanemulsie tegen de jeuk.
Wij zijn er klaar voor! Alleen hadden we niet gedacht dat het zo snel achter elkaar zou komen (RS-virus, oorontsteking, waterpokken...).
Dus dames/heren (wens-)ouders: voeg nog maar een thermometer, een medische encyclopedie en een heel flexibele werkgever toe aan je lijstje (naast oordoppen, valium en meer van dat soort zaken )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |