[nubmode] Ik heb geen wireless router...kan ik dan nog wel op internet met dat ding. [/nubmode]quote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef Pronk het volgende:
Is het geen leuk idee als de Wii Friend Codes in de OP verzameld gaan worden?
Met de Wifi stick die je voor je DS gebruikt. Of je koopt de LAN adapter, die komt volgens mij ergens in januari uit.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
[nubmode] Ik heb geen wireless router...kan ik dan nog wel op internet met dat ding. [/nubmode]
Er is een kastje te koop dat je op je Wii kan aansluiten, waarmee je een gewone netwerkkabel op je Wii kan pluggen. De "LAN adapter".quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
[nubmode] Ik heb geen wireless router...kan ik dan nog wel op internet met dat ding. [/nubmode]
Ik ben toch niet gekquote:Op donderdag 7 december 2006 16:01 schreef realbase het volgende:
[Mediamarkt]
KOPUH KOPUH KOPUH ! !! ! !!eins!11!! DEZE Wiiii is GOED MAN KOPUH KOPUH KOPUH !
[/Mediamarkt]
Dan is hij makkelijk vekrijgbaar slimmerd.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef EricG het volgende:
[..]
En jij wordt daar beter van ofzo dat je zo blij bent?
wel leuk ja alleen als je dadelijk eerst 3 pagina's krijgt met wii codes dan schiet dat ook niet opquote:Op donderdag 7 december 2006 15:57 schreef Pronk het volgende:
Is het geen leuk idee als de Wii Friend Codes in de OP verzameld gaan worden?
Pff over 2 weken is hij ook makkelijk verkrijgbaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:03 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dan is hij makkelijk vekrijgbaar slimmerd.
Vandaag krijgen we overigens de verkopen van de maand November in de VS.
Waar staat die code dan, of moet je eerst verbinding met internet hebben voordat je dat ding krijgt?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:04 schreef depax het volgende:
[..]
wel leuk ja alleen als je dadelijk eerst 3 pagina's krijgt met wii codes dan schiet dat ook niet op
Zal straks mijne even geven.
mijn order bij bart smit stond als verzonden dus als het goed is ligt hij straks thuis klaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef AntiChrist het volgende:
iemand super monkey ball al ergens gespot? ik heb hem bij e-plaza, mm, frs nog niet kunnen vinden (den haag)
De vraag naar de Wii is echt bizar groot. In de VS zijn er nog steeds mensen die buiten een winkel camperen om een Wii te kopen, twee weken na launch.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:05 schreef EricG het volgende:
[..]
Pff over 2 weken is hij ook makkelijk verkrijgbaar.
Weet je er zit een hele handige handleiding in ( ik kan het je anders straks wel zeggen weet nog niet uit me hoofd je moet in de internet opties zijn en dan geavanceerd staat ook je mac adres. (tis je systeemid dacht ik )quote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Waar staat die code dan, of moet je eerst verbinding met internet hebben voordat je dat ding krijgt?
Ow ok. Duidelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:10 schreef depax het volgende:
[..]
Weet je er zit een hele handige handleiding in ( ik kan het je anders straks wel zeggen weet nog niet uit me hoofd je moet in de internet opties zijn en dan geavanceerd staat ook je mac adres. (tis je systeemid dacht ik )
Wacht gewoon tot na kerst als het zo moeilijk is om hem te krijgen. Dan is de vraag al weer wat afgenomen en liggen er weer een hoop in de winkel.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De vraag naar de Wii is echt bizar groot. In de VS zijn er nog steeds mensen die buiten een winkel camperen om een Wii te kopen, twee weken na launch.Ik vrees het ergste. Ik moet snel een Wii hebben voordat het helemaal uit de hand loopt.
Maar in Amerika betekend dat ook al heb je een pre-order, je nog gewoon in de rij moet staan voor je Wii. Dan is het hier toch wat beter geregeld.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:09 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De vraag naar de Wii is echt bizar groot. In de VS zijn er nog steeds mensen die buiten een winkel camperen om een Wii te kopen, twee weken na launch.Ik vrees het ergste. Ik moet snel een Wii hebben voordat het helemaal uit de hand loopt.
mijn pa wilde hem gistere al naar buiten smijtenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Knoflook het volgende:
Ik heb net 2000 puntjes gehaaltff kijken wat ik ga unlocken.
Mn pa is er ook helemaal weg van.
Casual zou je 'm wel kunnen noemen, doordat hij vroeger de NES, SNES e.d. mee naar huis nam ben ik aan het gamen geslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |