quote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef depax het volgende:
Kann ihre fernbedienung daß auch. Die neue Wiimote. Nintendo Wii.
Vacatures?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Japppo het volgende:
[..]
Nee, iedereen op m'n werk kreeg er eentje.
Grappig, tegen m'n vader werd dat "de laatste die we hebben!" verhaal ook verteldquote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef FJD het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him!
Bij de Eplaza op ZuidpleinIk belde en ze hadden m nog
Mn naam er opgeplakt et voila. Of ze er nog meer hebben weet ik niet. Toen ik belde deed de verkoper alsof ie er nog velen had staan maar toen ik daar kwam kon ik er geen twee kopen (voor een vriend van me) omdat alles gereserveerd was ofzo.
Vreemd maar ach ik heb een Wii
En jij wordt daar beter van ofzo dat je zo blij bent?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:22 schreef Wii-Style het volgende:
tvp
Ik lees net een positief bericht. Nintendo zegt dat het mogelijk is dat ze tegen Maart 2007 meer dan 6 miljoen Wiis kunnen produceren. Eerst willen ze de verkopen van de kerst afwachten. 6 miljoen of meer is natuurlijk fantastisch niews. Het stond eerst gewoon op 6 miljoen gepland, maar als het er 7 miljoen worden...![]()
![]()
![]()
Hij zal wel aandelen hebbenquote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef EricG het volgende:
[..]
En jij wordt daar beter van ofzo dat je zo blij bent?
Toch niet in Rotterdam he?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:27 schreef Lexie het volgende:
Ladies and gentleman: we got him.
Bij van Leest werden ze helemaal gek van de telefoontjes, maar ik heb de enige die ze binnen hebben gekregen. Wel een spaanse, maar dat mag de pret niet drukken. Maar eens kijken of hij ook op engels kan
.
half 9 bedoel je!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
morgen om half 10 sta ik erook mits ik hem straks nog ergens vandaan kan toverenIk vrees alleen dat er meer dan 50 man staan, die MM is vrij groot namelijk.
Godzijdank!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:43 schreef Chanty87 het volgende:
M'n vader vindt de Wii echt ontzettend gaaf![]()
![]()
Maak een Fokwiki!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:46 schreef depax het volgende:
Maar gaan we nog friendcodes uitwisselen ?
Geen gamer of wel?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:43 schreef Chanty87 het volgende:
M'n vader vindt de Wii echt ontzettend gaaf![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |