Awww dan issie gewoon old skool!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op alle knopjes te drukken ipv te wijzen met die Wiimote
jahnoh, een fractie, 'tis idd wel mooier, maar ik stoor me erbij de 360 ook niet aan, dat het niet zo scherp is.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een fractieComposite versus Component..... mmmm misschien ligt het aan mij. Zou kunnen maar ik ga nooit zonder RGB of component kabel gamen. Simpel
Gewoon not done... maar misschien alleen bij de oudere?
Daar hadden heel veel domme Amerikanen ook last van. Ligt niet aan de Wii, eerder aan de gebruiker.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chanty87 het volgende:![]()
M'n pa heeft onze Wii op de zaak aangesloten, hij kan de taal niet selecteren zegtie
De sensorbar is wel aangesloten enzo zei 'ie. Hij is nu Nintendo aan het bellen, ben benieuwd
Wel een schattige prutser dan iddquote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Awww dan issie gewoon old skool!![]()
Ik ga smorgens vroeg ook een rondje makenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:53 schreef _Supreme het volgende:
Mijn laatste hoop is om morgenvroeg nog even wat winkels af te gaan. misschien dat er toch winkels zijn die zich aan 8 dec. houden.
Van leest krijgt er morgen ook nog wat binnen.
Zou kunnen. Mijn paps is gewoon nog de NES en SNES gewend johquote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar hadden heel veel domme Amerikanen ook last van. Ligt niet aan de Wii, eerder aan de gebruiker.![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wel een schattige prutser dan iddHoop eigenlijk niet dat ie 'm terug moet brengen, dan zit ik vandaag alsnog zonder Wii
Minder kwekken, speuluh!!!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef AntiChrist het volgende:
vind rayman toch ook wel grappig moet ik zeggen
Ik heb voor zowel wii als 360 gewoon composiet ook jaquote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jahnoh, een fractie, 'tis idd wel mooier, maar ik stoor me erbij de 360 ook niet aan, dat het niet zo scherp is.
alleen bij Dead Rising is het irritant, dat ik de letters niet kan lezen.
Daarbij kleurenblind, dus zal het verschil toch al minder zijn, denk ik .
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
Voor de mensen die naar Duitsland gaan en een Wii weten te bemachtigen.![]()
Nu moet ik zelf bekennen ik was toen ik hem net in mijn hand had bezig met de pijltjes toetsen totaal vergeten dat ik hem moest pointen :|quote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mijn paps is gewoon nog de NES en SNES gewend joh
hele tijd turbo dus...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef mrdjey het volgende:
had ik ook met excitetruck, toen ik die mocht proberen op gameplay'06
telkens op links en rechts drukken ivp dat ding bewegen.
Stel je voor...ok omg...draadloze NES en SNES controller!! w00t!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Mijn paps is gewoon nog de NES en SNES gewend joh
als het goed is maakt het niet uit welke kant van de vierpuntsdruktoets indrukt.. 't is allemaal turboquote:Op donderdag 7 december 2006 15:03 schreef mrdjey het volgende:
nee dat was naar boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |