15 december zei ik tochquote:Op donderdag 7 december 2006 14:35 schreef Chocobo het volgende:
Iemand al component of RGB kabels gezien?
Wat zielig voor je dat je én een Wii én een plasma hebt. Ik krijg echt medelijden met je.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:38 schreef Chocobo het volgende:
Tevens is de standaard troepkabel zo groot met dat 4 pins scart boxje dat ik mij plasma niet meer opgehangen krijg![]()
![]()
ja, dat snap ik ook niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Dementor het volgende:
Ik speel gewoon zelda met de normale kabel.
Je denkt toch niet dat ik op een kabeltje ga wachten.
Ik dus niet..... ik wachtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:40 schreef Dementor het volgende:
Ik speel gewoon zelda met de normale kabel.
Je denkt toch niet dat ik op een kabeltje ga wachten.
Dan ga ik nog wel eens terug naar bepaalde gebieden die ik in volle glorie wil zien.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja mensen... je gamed goed of niet. En helemaal met dit soort titels!
nee, ik kan dat niet snappen, tuurlijk is het mooier om op een donders tv van 2 meter en dolby 7.1 sourround digital uber system te spelen. Maar om een spel te laten liggen omdat het beeld met een ander kabeltje 'fractie'(imo) beter wordt, nee dat niet...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Chocobo het volgende:
Ja mensen... je gamed niet of je gamed goed. En helemaal met dit soort titels!
Boxen zuigt niet hoor tis gewoon een complete workout heb verdomme pijn aan mijn arme ervan en wordt steeds erger nu :quote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spanning vanmiddag in de tram terug naar huis, beetje trommelen op de doos... Tramrit heeft nog nooit zo lang geduurd![]()
Thuis aangekomen Kepler binnen gelaten, samen de Wii aangesloten. TV aan, Wii aan en hoppa. BeeldBeetje alles instellen, updaten, Mii maken en toen Wii Sports gespeeld (om de beurt nog omdat Wii Play nog niet te koop is in Delft
). Boxen zuigt, Tennis en Bowlen zijn cool.
Net ff Zelda opgestart ook. Sfeervol, mooi, Zelda. Nu nog daadwerkelijk er goed voor gaan zitten zodat ik mn zwaard krijg
Nootquote:Op donderdag 7 december 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die spanning vanmiddag in de tram terug naar huis, beetje trommelen op de doos... Tramrit heeft nog nooit zo lang geduurd![]()
Thuis aangekomen Kepler binnen gelaten, samen de Wii aangesloten. TV aan, Wii aan en hoppa. BeeldBeetje alles instellen, updaten, Mii maken en toen Wii Sports gespeeld (om de beurt nog omdat Wii Play nog niet te koop is in Delft
). Boxen zuigt, Tennis en Bowlen zijn cool.
Net ff Zelda opgestart ook. Sfeervol, mooi, Zelda. Nu nog daadwerkelijk er goed voor gaan zitten zodat ik mn zwaard krijg
Mooie tasjes!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Nudie het volgende:
[Nudie's gepronk met al dat moois]
Een fractiequote:Op donderdag 7 december 2006 14:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nee, ik kan dat niet snappen, tuurlijk is het mooier om op een donders tv van 2 meter en dolby 7.1 sourround digital uber system te spelen. Maar om een spel te laten liggen omdat het beeld met een ander kabeltje 'fractie'(imo) beter wordt, nee dat niet...
(dit zeg ik dan eigenlijk gewoon omdat ik gewoon geen geld heb voor een plasma en uberdubersurroundsetje...)
heb je al aan die haar geroken of even in je mond gestopt?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Nudie het volgende:
Zo hij is binnen! _/-o_
Hier even wat sfeer-fotos:
[afbeelding]
Gevulde tasjes![]()
[afbeelding]
Een mooi begin van een leuke collectieLet niet op dat xbox geval links
![]()
[afbeelding]
Schitterend souveniertje uit Japan, binnenkort te vinden op eBay.... een ware ingepakte Japanse schaamhaar, 250eur!
Haha hij zat gewoon onder de verpakking tussen mn wiimote en t plastic.
Spaar ze alle 10!
nub.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chanty87 het volgende:![]()
M'n pa heeft onze Wii op de zaak aangesloten, hij kan de taal niet selecteren zegtie
De sensorbar is wel aangesloten enzo zei 'ie. Hij is nu Nintendo aan het bellen, ben benieuwd
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef depax het volgende:
trouwens de hond vind de wii niet zo geweldig hij denkt de hele tijd dat ik denken weg gooi dadelijk geen schade aan de tv van de wiimote maar een hond die er tegen aan springt
Staat ie niet te dichtbij?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:49 schreef Chanty87 het volgende:![]()
M'n pa heeft onze Wii op de zaak aangesloten, hij kan de taal niet selecteren zegtie
De sensorbar is wel aangesloten enzo zei 'ie. Hij is nu Nintendo aan het bellen, ben benieuwd
Trouwens heb je extra twee keer wii play gepakt voor die extra controller ofzo ?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Nudie het volgende:
Zo hij is binnen! _/-o_
Hier even wat sfeer-fotos:
[afbeelding]
Gevulde tasjes![]()
[afbeelding]
Een mooi begin van een leuke collectieLet niet op dat xbox geval links
![]()
[afbeelding]
Schitterend souveniertje uit Japan, binnenkort te vinden op eBay.... een ware ingepakte Japanse schaamhaar, 250eur!
Haha hij zat gewoon onder de verpakking tussen mn wiimote en t plastic.
Spaar ze alle 10!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |