http://wiki.fok.nl en maak een nieuwe Pagina waar mensen een code toe kunnen voegen, plaatsen van uit de OP een link daarna toe...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:48 schreef Dementor het volgende:
Mijn Wii nummer:
8639 8735 6606 8379
Ik heb net Zelda gehaald bij Flevo games in Almere, en ze hadden er nog een. In andere winkels heb ik hem eigenlijk niet gezien. Helaas heb ik geen console kunnen vinden in Almere vandaag, (allemaal gepreordered of "Watteh? Een Nintendo Wie? die hebben we niet...) morgen maar eens een uitstapje maken naar een stad waar ik hem wel kan halenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:01 schreef CyberTijn het volgende:
Hoe zit het met de beschikbaarheid van Zelda in de winkels ? Ik krijg de Wii morgen binnen, maar zonder Zelda. Deze wil ik graag morgen nog ergens los in een winkel kopen.
Is deze game net zo schaars als de consoles of kan ik er gewoon eentje oppikken bij iedere fatsoenlijke FRS / MM / Dixons etc etc ?
volgens mij in geen enkele winkel nog ik heb ook op mijn bart smit order moeten wachten die was ook delayed, maar vandaag gekregen dus ik neem aan dat de winkels hem morge pas binnen krijgen.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:20 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik heb nergens in Leiden een exemplaar van Super Monkey Ball: Banana Blitz kunnen vinden, kan iemand bevestigen dat hij wel wordt verkocht?
Er zijn speculaties over Wii leveringen op zaterdag..quote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef Wessiej het volgende:
Ik hou van versnellingen
Mijn Wii zou eerst 13 januari komen, toen 12 december en nu misschien 9 december *fap*fap*fap*
Een wii emoticon oid zal t wel wordenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:33 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds erg benieuwd naar die ''verrassing'' in topic 150 die Notorious ons beloofd heeft. Wat zou het zijn? Een Wii-systeem, gratis en zsm op te halen? Zelda? Een controller? Component kabels? Een televisie? Een doos?
Bij deze (Saturn Rotterdam Zuidplein had er vele)quote:Op donderdag 7 december 2006 19:20 schreef Extraordinaire het volgende:
Ik heb nergens in Leiden een exemplaar van Super Monkey Ball: Banana Blitz kunnen vinden, kan iemand bevestigen dat hij wel wordt verkocht?
Zou opzich wel leuk zijn om de x360-emoticon te beatenquote:Op donderdag 7 december 2006 19:34 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
Een wii emoticon oid zal t wel worden![]()
Join the club!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:33 schreef RipCore het volgende:
Nou heb ik dus een hele mooi afstandsbediening en 2 Wii games.. En verder helemaal NIETS!
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:21 schreef ikookhier het volgende:
Er is nog hoop op een wii zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |