Is het wel, je bent zeker nog niet buiten geweest.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Niet echt weer voor een winter trui
De kriebeloorlog in de winter! Oma breidde de truien nog! DIE kriebelden pas!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:25 schreef koen_pijl het volgende:
In de oorlog toen hadden we pas winters!
Winterjas en shirt is all you needquote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is het wel, je bent zeker nog niet buiten geweest.
Longsleeve I preffer.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Winterjas en shirt is all you need
Nee ik heb een tunnel naar m'n werk.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is het wel, je bent zeker nog niet buiten geweest.
Echt waar?!quote:Op donderdag 7 december 2006 09:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik heb een tunnel naar m'n werk.
Dat lijkt me niet zo warmquote:Op donderdag 7 december 2006 09:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
kriebeltrui in de vriezer leggen doet wonderen
neequote:
Harde tepelsquote:Op donderdag 7 december 2006 09:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dolletjes. En het doel daarvan is?
Of een hemdquote:Op donderdag 7 december 2006 09:34 schreef Ticootje het volgende:
...
En anders draag je er toch een t-shirt onder.
het helpt tegen het kriebelen (oud-grootmoeders-tip)quote:Op donderdag 7 december 2006 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo warm
[..]
Neuh, is gewoon lekker warm.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:36 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Mensen die nu al een wintertrui aanhebben zijn echt mietjes... het zal straks maar ECHT koud worden, hongerwinter; dat soort taferelen. DAN is het pas koud.
quote:Op donderdag 7 december 2006 09:39 schreef lunko1979 het volgende:
Tering! Kriebelt (en dan stuiteren op de muziek van daar is gabbertje)
Ah...quote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
daarna natuurlijk weeer ontdooien alvorens hem aan te trekken
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 7 december 2006 09:40 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
het helpt tegen het kriebelen (oud-grootmoeders-tip)
daarna natuurlijk weeer ontdooien alvorens hem aan te trekken.... je zal zien hij kriebelt stukken minder!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |