Als er maar geluid uitkomt hč Flesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus, ik betaal 39 euro voor een set speakers
Bagger beroerd gehoor hebben HEEFT zo zijn voordelen
Maar jij sloot 'm nietquote:
Wat hebben we een hoop gemeen he?quote:Op woensdag 6 december 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
Nee, dat hoor ik dus niet. En mijn 'afwijking'
Ja, maar dat maakt geen ene busstaking uitquote:
Gezellig hč kunnen we samen naar een storende radio luisteren zonder er last van te hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat hebben we een hoop gemeen he?
Hier staan ook van die grote krengenquote:
Hier niet,quote:Op woensdag 6 december 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier staan ook van die grote krengen. Onzinnig
.
welk merk/type julliequote:Op woensdag 6 december 2006 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier staan ook van die grote krengen. Onzinnig
.
Doet me denken aan al die "Liefde is...." plaatjesquote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Gezellig hč kunnen we samen naar een storende radio luisteren zonder er last van te hebben.
Pioneerquote:
Zucht...quote:Op woensdag 6 december 2006 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet me denken aan al die "Liefde is...." plaatjes
Ik heb me laten vertellen dat hier ook goed geluid uitkomtquote:Op woensdag 6 december 2006 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier niet,
gewoon kleintjes waar goed geluid uit komt
Ergens heb ik een hele map met van die dingen, zitten echt super lieve tussenquote:
Hij staat hier nooit heul hard, dus zou het niet wetenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat hier ook goed geluid uitkomt. Ook als 'ie heul hard staat ('t schijnt dat dat nog weleens kan schelen ofzo...).
Wij hebben ze op de rommelmarkt gekocht, 2 loeiers van boxen voor een tientje geloof ikquote:Op woensdag 6 december 2006 22:41 schreef arnold-d het volgende:
oo,.. ik ga voor een nog iets meer qualiteit.. vergelijking met sony/philips enzo..
Dali.. en Nad versterker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |