abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 8 januari 2007 @ 06:32:10 #151
7889 tong80
Spleenheup
pi_45134001
Mooi goal van Henry

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 8 januari 2007 @ 11:32:39 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45137759
quote:
Op maandag 8 januari 2007 05:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
En weer dat "we"
Ja en?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 8 januari 2007 @ 12:57:55 #153
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45139735
Zeker een mooie goal van Henry, jammer van die arrogante blik met zijn hand achter zijn oor richting het publiek.
pi_45140064
quote:
Op maandag 8 januari 2007 12:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zeker een mooie goal van Henry, jammer van die arrogante blik met zijn hand achter zijn oor richting het publiek.
Ach ja van zulke spelers heb je er wel meerdere zoals Ronaldinho bijvoorbeeld. Alleen bij Henry is het zo dat hij dit weer compenseerd met zijn enorme inzet Bij spelers als Ronnie is dit regelmatig ver te zoeken. Maar die gebaar had hij in dit geval niet beter kunnen doen:
quote:
Wenger en Henry prijzen Liverpool-fans
Geschreven door Jurre de Ruiter op maandag, 8 januari om 11:04

Na afloop van het FA Cup-duel tussen Liverpool en Arsenal, waarin The Gunners met een 3-1 zege aan de haal gingen, konden Arsene Wenger en Thierry Henry hun bewondering over de Liverpool-fans niet onder stoelen of banken schuiven. "Een fantastisch publiek", zo vonden ze.

"Je kunt de fans van Liverpool alleen maar bewonderen", zo begon Wenger. "Ze waren ongelooflijk en trapten als het ware elke bal voor de spelers. De club heeft een geweldige aanhang."

Ook Henry prees de fans op Anfield Road. "Ik weet niet wat de supporters zongen, maar het geluid was zo sterk dat niemand nog iets kon horen op het veld. Ik heb groot respect voor dit stadion en deze fans. Wat een geweldige plaats om te voetballen."
Voetbalzone

Maar ze hebben absoluut een geweldig publiek
  maandag 8 januari 2007 @ 13:12:47 #155
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45140141
Die uitspraak siert Henry dan weer. Alleen je beargumentatie over Ronaldinho slaat kant noch wal, de grote man bij FC Barcelona en niet zo een arrogante kop als Henry op het veld. Al zal dat waarschijnlijk ook niet zichtbaar zijn door die eeuwige glimlach van hem.
pi_45140366
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die uitspraak siert Henry dan weer. Alleen je beargumentatie over Ronaldinho slaat kant noch wal, de grote man bij FC Barcelona en niet zo een arrogante kop als Henry op het veld. Al zal dat waarschijnlijk ook niet zichtbaar zijn door die eeuwige glimlach van hem.
Mwha dat arrogante houding hoort er nu eenmaal bij. Als Henry constant van zich laat gelden en de goals gewoon netjes in de net ligt is er toch weinig aan de hand ? In dit geval is het dan wat ongepast na zijn uitlating over de fans. Maar goed je hoeft mij ook niet vertellen dat Ronaldinho dat arrogante gedrag ook niet in zich heeft, remember het WK anyone ? Maar nu maar weer verder over Arsenal
  maandag 8 januari 2007 @ 13:23:59 #157
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45140441
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Mwha dat arrogante houding hoort er nu eenmaal bij. Als Henry constant van zich laat gelden en de goals gewoon netjes in de net ligt is er toch weinig aan de hand ?
Ik geniet ook van Henry, geweldige speler met een geweldige inzet, niks dan respect voor.

Die arrogante houding na zijn goals zit blijkbaar in hem, beetje jammer. Maar uiteindelijk gaat het om de goals en het voetbal, dus zoveel stoor ik me er ook weer niet aan.
pi_45142894
Niet Ronaldinho of Henry hebben een arrogante houding na het scoren van een doelpunt.
Maar Totti met zijn duimpje
Nintend0 00nt
  maandag 8 januari 2007 @ 15:43:24 #159
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45144819
volgende ronde FA Cup:

Bolton thuis
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  maandag 8 januari 2007 @ 15:53:01 #160
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45145147
Oh. Het is iig thuis....
Where law ends, tyrrany begins.
pi_45148873
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:43 schreef fanneke het volgende:
volgende ronde FA Cup:

Bolton thuis
Daar heb ik niet zo goede herinneringen aan overgehouden Anelka was in de competitieduel(3-1) toen al een grote plaag voor de defensie
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:37:23 #162
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_45169020
quote:
Sunderland clinch £2m Stokes deal

Arsenal striker Anthony Stokes has completed a £2m move to Sunderland, signing a three-and-a-half year deal.

The 18-year-old, who scored 16 goals in 18 games on loan at Falkirk this season, has opted to join Sunderland ahead of Charlton and Celtic.

"It's brilliant to be here. It's been hectic, sorting things out, and now I'm looking forward to training and playing," he told the club's website.

The Republic of Ireland Under-21 star made one appearance for Arsenal.

He added: "I spoke to the boss, Roy Keane, about everything, he told me his hopes for the club and it helped make up my mind.

"I'm excited about the move to Sunderland."

Sunderland boss Roy Keane said he was delighted to secure Stokes' signature.

"We've beaten off competition from a number of high-profile clubs for someone who is a good, young player who can hopefully help us in our push for promotion."

Story from BBC SPORT:

© BBC MMVII
Jammer, maar echte kansen zaten er op korte termijn niet echt in.
Where law ends, tyrrany begins.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 12:21:19 #163
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45173564
quote:
Op maandag 8 januari 2007 15:43 schreef fanneke het volgende:
volgende ronde FA Cup:

Bolton thuis
Ben blij dat je ze thuis hebt, uit was een gegarandeerde uitschakeling geweest.

Leuk dat die tyfushond van Anelka weer terugkomt.
Kan me herinneren dat ie 03/4 met City op Highbury kwam en ie 90 minuten lang de huid is volgescholden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:48:34 #164
155420 Fizd
Candle in the eye.
pi_45175878
Dit gerucht speelt al enige tijd:
quote:
Ljungberg could leave

Freddie Ljungberg has hinted that he could leave Arsenal this summer unless he sees signs of greater ambition at Highbury.

The 28-year-old is currently on international duty with Sweden but is undecided about whether to sign a new contract with the FA Cup winners.

"I won't re-sign if the club's ambition doesn't match mine," Ljungberg told the Sunday Express.

"The biggest thing is the Champions League trophy, but I can't see how we can achieve that if we are relying on bringing in 18 and 19-year-olds, then expecting them to play 30 matches at the top level.

"What I'm saying is not about money - it's about ambition."

Ljungberg played in Saturday's 6-0 demolition of Malta as the Swedes kept the pressure on Croatia at the top of World Cup qualifying Group 8.

He is also expected to play in Wednesday's friendly international against Norway.

Ljungberg has spent the last seven years at Highbury and has played over 250 games for the club since his £3million switch from Halmstads.
bron: http://www.football.co.uk
quote:
'Arsenal ziet Babel als opvolger Ljungberg'

9/1/2007 11:26

West Ham United probeert Fredrik Ljungberg los te weken bij Arsenal, dat Ryan Babel als potentiële opvolger ziet in geval de Zweedse international inderdaad verkast.

Ajax hoeft nog geen toenadering op korte termijn van Arsenal te verwachten, ook al heeft West Ham United z'n zinnen heeft gezet op Ljungberg als versterking in de winterstop. The Gunners willen volgens The Independent Babel pas na dit seizoen naar Londen halen.

Ljungberg (29), die nog twee jaar onder contract staat bij Arsenal, is niet de enige versterking die West Ham op het oog heeft. The Hammers worden ook in verband gebracht met Shaun-Wright Phillips (Chelsea), Alexei Smertin (Dinamo Moskou) en Mark Viduka (Middlesbrough). Onlangs nam West Ham al de Portugees Luís Boa Morte over van Fulham.
bron: http://www.vi.nl

Wat het eerste artikel betreft; er zijn wel meerdere bronnen die dit bericht verspreiden. Of het daadwerkelijk een gerucht is, dat moet maar ergens blijken. Maar het lijkt erop dat Ljungberg's tijd erop zit bij Arsenal. Ik vindt het zeer jammer. Een staat van dienst van maar liefst 8 jaar. Wellicht wel niet dezelfde status weten op te bouwen als Bergkamp. Maar toch enigszins een key-player voor Arsenal.

En wat Babel betreft: Laat hem maar lekker bij Ajax blijven. Arsenal heeft veel meer baat bij hun recente aankopingen als Rosicky. Een echte winger als Overmars komt overigens maar zelden voorbij.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 13:57:42 #165
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45176167
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef Fizd het volgende:

Wat het eerste artikel betreft; er zijn wel meerdere bronnen die dit bericht verspreiden. Of het daadwerkelijk een gerucht is, dat moet maar ergens blijken. Maar het lijkt erop dat Ljungberg's tijd erop zit bij Arsenal. Ik vindt het zeer jammer. Een staat van dienst van maar liefst 8 jaar. Wellicht wel niet dezelfde status weten op te bouwen als Bergkamp. Maar toch enigszins een key-player voor Arsenal.
Akkoord, beetje bij beetje neemt de oude garde afscheid, dat afscheid werd ingeluid door Vieira destijds en dit zou zomaar de volgende kunnen zijn.
Ik zou het jammer vinden maar wel begrijpbaar, komt ook nog eens bij dat ie te blessuregevoelig is.
Ondanks dat ie 8 jaar bij de club zit verdiend ie een testimonial maar dit gebeurd helaas niet als ie gaat
quote:
En wat Babel betreft: Laat hem maar lekker bij Ajax blijven. Arsenal heeft veel meer baat bij hun recente aankopingen als Rosicky. Een echte winger als Overmars komt overigens maar zelden voorbij.
Tsja, ik weet het niet, ben absoluut geen liefhebber van Babel maar dat was ik ook niet van Perzik en Wenger is wel iemand die er kijk op heeft, we zullen zien iig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:05:46 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_45176408
En de selectie voor vanavond;

2. Abou Diaby
4. Francesc Fabregas
5. Kolo Toure
9. Julio Baptista
15. Denilson
17. Alex Song
20. Johan Djourou
21. Mart Poom
24. Manuel Almunia
30. Jeremie Aliadiere
31. Justin Hoyte
32. Theo Walcott
33. Matthew Connolly
40. Henry Lansbury
43. Mark Randall
45. Armand Traore

Wie moet er in hemelsnaam gaan scoren vanavond

Positief is dat Diaby weer bij de selectie zit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_45176901
quote:
Arsenal legt uit wat carnaval is aan eigen supporters

De Londense voetbalclub Arsenal gaat haar supporters voorbereiden op carnaval. Op carnavalsdinsdag 20 februari speelt PSV in de Champions Legue de thuiswedstrijd tegen Arsenal. Zo’n 1600 tot 2000 Engelse supporters zullen daarvoor in de stad zijn.

Vertegenwoordigers van Arsenal en PSV hebben volgens een woordvoerster van de Engelse club al voor de kerst elkaar ontmoet in Eindhoven. Gesproken is toen over de te treffen maatregelen rondom de wedstrijd zoals transport, accommodaties en stadionfaciliteiten.

De club is ervan op de hoogte dat de wedstrijd samen valt met het carnavalsfeestgedruis in Eindhoven en de regio. Arsenal zegt qua planning afhankelijk te zijn van het besluit van UEFA, maar, zo laat de club weten, samen met PSV zal het er alles aan doen om het verblijf voor beide partijen plezierig te maken. „De club zal de details van carnaval aan alle afreizende supporters uitleggen“, aldus de zegsvrouw.
pi_45188026
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef DutchGooner het volgende:

Tsja, ik weet het niet, ben absoluut geen liefhebber van Babel maar dat was ik ook niet van Perzik en Wenger is wel iemand die er kijk op heeft, we zullen zien iig.
Babel lijkt me gezien zijn speelstijl erg geschikt voor de Engelse competitie. En het zal niet de eerste keer zijn dat Wenger de Nederlanders moet wijzen op de kwaliteiten van een speler, zoals je al zegt.

Zou het een mooie move vinden voor hem. Om niet te zeggen een fantastische.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_45189287
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
En de selectie voor vanavond;

2. Abou Diaby
4. Francesc Fabregas
5. Kolo Toure
9. Julio Baptista
15. Denilson
17. Alex Song
20. Johan Djourou
21. Mart Poom
24. Manuel Almunia
30. Jeremie Aliadiere
31. Justin Hoyte
32. Theo Walcott
33. Matthew Connolly
40. Henry Lansbury
43. Mark Randall
45. Armand Traore

Wie moet er in hemelsnaam gaan scoren vanavond

Positief is dat Diaby weer bij de selectie zit.
Jeetje hier wordt je niet echt vrolijk van Maar ik ga er vanuit dat Liverpool ook zeker niet met het sterkste elftal zal beginnen
pi_45189418
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Jeetje hier wordt je niet echt vrolijk van Maar ik ga er vanuit dat Liverpool ook zeker niet met het sterkste elftal zal beginnen
Idd jammer (vooral nu ik sport1 heb )
pi_45189461
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Idd jammer (vooral nu ik sport1 heb )
Wordt het vandaag ook live uitgezonden dan ?
pi_45189490
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wordt het vandaag ook live uitgezonden dan ?
http://www.sport1.nl/Programmagids/
pi_45189606
quote:
Goed, dat je het zegt. Ik dacht dat alleen de wedstrijd van morgen werd uitgezonden. Toch maar even kijken dan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_45189889
quote:
Ja ik heb sport1 nog niet aangevraagd, maar dat zal een dezer dagen gebeuren

Btw goed werk gedaan met je filmpje van Van Persie Alleen had ik toch wel een betere track uitgekozen

Edit: De track is achteraf gezien helemaal so bad at all

[ Bericht 11% gewijzigd door Cyberia18 op 09-01-2007 20:33:47 ]
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:27:18 #175
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_45189986
LIVERPOOL
1. Jerzy Dudek
37. Lee Peltier
4. Sami Hyypia
29. Gabriel Paletta
28. Stephen Warnock
35. Danny Guthrie
8. Steven Gerrard
12. Fabio Aurelio
11. Mark Gonzalez
9. Robbie Fowler
17. Craig Bellamy

subs
25. Jose Reina (GK)
10. Sanz Luis Garcia
14. Xabi Alonso
15. Peter Crouch
23. Jamie Carragher

ARSENAL
24. Manuel Almunia
31. Justin Hoyte
5. Kolo Toure
20. Johan Djourou
45. Armand Traore
32. Theo Walcott
4. Francesc Fabregas
17. Alexandre Song Billong
15. Neves Denilson
9. Cesar Julio Baptista
30. Jeremie Aliadiere

subs
21. Mart Poom (GK)
2. Vassiriki Diaby
33. Matthew Connolly
40. Henri Lansbury
43. Mark Randall

Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')