Ach ja van zulke spelers heb je er wel meerdere zoals Ronaldinho bijvoorbeeld. Alleen bij Henry is het zo dat hij dit weer compenseerd met zijn enorme inzetquote:Op maandag 8 januari 2007 12:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zeker een mooie goal van Henry, jammer van die arrogante blik met zijn hand achter zijn oor richting het publiek.
Voetbalzonequote:Wenger en Henry prijzen Liverpool-fans
Geschreven door Jurre de Ruiter op maandag, 8 januari om 11:04
Na afloop van het FA Cup-duel tussen Liverpool en Arsenal, waarin The Gunners met een 3-1 zege aan de haal gingen, konden Arsene Wenger en Thierry Henry hun bewondering over de Liverpool-fans niet onder stoelen of banken schuiven. "Een fantastisch publiek", zo vonden ze.
"Je kunt de fans van Liverpool alleen maar bewonderen", zo begon Wenger. "Ze waren ongelooflijk en trapten als het ware elke bal voor de spelers. De club heeft een geweldige aanhang."
Ook Henry prees de fans op Anfield Road. "Ik weet niet wat de supporters zongen, maar het geluid was zo sterk dat niemand nog iets kon horen op het veld. Ik heb groot respect voor dit stadion en deze fans. Wat een geweldige plaats om te voetballen."

Mwha dat arrogante houding hoort er nu eenmaal bij. Als Henry constant van zich laat gelden en de goals gewoon netjes in de net ligt is er toch weinig aan de hand ? In dit geval is het dan wat ongepast na zijn uitlating over de fans. Maar goed je hoeft mij ook niet vertellen dat Ronaldinho dat arrogante gedrag ook niet in zich heeft, remember het WK anyone ?quote:Op maandag 8 januari 2007 13:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Die uitspraak siert Henry dan weer. Alleen je beargumentatie over Ronaldinho slaat kant noch wal, de grote man bij FC Barcelona en niet zo een arrogante kop als Henry op het veld. Al zal dat waarschijnlijk ook niet zichtbaar zijn door die eeuwige glimlach van hem.

Ik geniet ook van Henry, geweldige speler met een geweldige inzet, niks dan respect voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Mwha dat arrogante houding hoort er nu eenmaal bij. Als Henry constant van zich laat gelden en de goals gewoon netjes in de net ligt is er toch weinig aan de hand ?

Daar heb ik niet zo goede herinneringen aan overgehoudenquote:

Jammer, maar echte kansen zaten er op korte termijn niet echt in.quote:Sunderland clinch £2m Stokes deal
Arsenal striker Anthony Stokes has completed a £2m move to Sunderland, signing a three-and-a-half year deal.
The 18-year-old, who scored 16 goals in 18 games on loan at Falkirk this season, has opted to join Sunderland ahead of Charlton and Celtic.
"It's brilliant to be here. It's been hectic, sorting things out, and now I'm looking forward to training and playing," he told the club's website.
The Republic of Ireland Under-21 star made one appearance for Arsenal.
He added: "I spoke to the boss, Roy Keane, about everything, he told me his hopes for the club and it helped make up my mind.
"I'm excited about the move to Sunderland."
Sunderland boss Roy Keane said he was delighted to secure Stokes' signature.
"We've beaten off competition from a number of high-profile clubs for someone who is a good, young player who can hopefully help us in our push for promotion."
Story from BBC SPORT:
© BBC MMVII

Ben blij dat je ze thuis hebt, uit was een gegarandeerde uitschakeling geweest.quote:

bron: http://www.football.co.ukquote:Ljungberg could leave
Freddie Ljungberg has hinted that he could leave Arsenal this summer unless he sees signs of greater ambition at Highbury.
The 28-year-old is currently on international duty with Sweden but is undecided about whether to sign a new contract with the FA Cup winners.
"I won't re-sign if the club's ambition doesn't match mine," Ljungberg told the Sunday Express.
"The biggest thing is the Champions League trophy, but I can't see how we can achieve that if we are relying on bringing in 18 and 19-year-olds, then expecting them to play 30 matches at the top level.
"What I'm saying is not about money - it's about ambition."
Ljungberg played in Saturday's 6-0 demolition of Malta as the Swedes kept the pressure on Croatia at the top of World Cup qualifying Group 8.
He is also expected to play in Wednesday's friendly international against Norway.
Ljungberg has spent the last seven years at Highbury and has played over 250 games for the club since his £3million switch from Halmstads.
bron: http://www.vi.nlquote:'Arsenal ziet Babel als opvolger Ljungberg'
9/1/2007 11:26
West Ham United probeert Fredrik Ljungberg los te weken bij Arsenal, dat Ryan Babel als potentiële opvolger ziet in geval de Zweedse international inderdaad verkast.
Ajax hoeft nog geen toenadering op korte termijn van Arsenal te verwachten, ook al heeft West Ham United z'n zinnen heeft gezet op Ljungberg als versterking in de winterstop. The Gunners willen volgens The Independent Babel pas na dit seizoen naar Londen halen.
Ljungberg (29), die nog twee jaar onder contract staat bij Arsenal, is niet de enige versterking die West Ham op het oog heeft. The Hammers worden ook in verband gebracht met Shaun-Wright Phillips (Chelsea), Alexei Smertin (Dinamo Moskou) en Mark Viduka (Middlesbrough). Onlangs nam West Ham al de Portugees Luís Boa Morte over van Fulham.

Akkoord, beetje bij beetje neemt de oude garde afscheid, dat afscheid werd ingeluid door Vieira destijds en dit zou zomaar de volgende kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef Fizd het volgende:
Wat het eerste artikel betreft; er zijn wel meerdere bronnen die dit bericht verspreiden. Of het daadwerkelijk een gerucht is, dat moet maar ergens blijken. Maar het lijkt erop dat Ljungberg's tijd erop zit bij Arsenal. Ik vindt het zeer jammer. Een staat van dienst van maar liefst 8 jaar. Wellicht wel niet dezelfde status weten op te bouwen als Bergkamp. Maar toch enigszins een key-player voor Arsenal.
Tsja, ik weet het niet, ben absoluut geen liefhebber van Babel maar dat was ik ook niet van Perzik en Wenger is wel iemand die er kijk op heeft, we zullen zien iig.quote:En wat Babel betreft:Laat hem maar lekker bij Ajax blijven. Arsenal heeft veel meer baat bij hun recente aankopingen als Rosicky. Een echte winger als Overmars komt overigens maar zelden voorbij.

quote:Arsenal legt uit wat carnaval is aan eigen supporters
De Londense voetbalclub Arsenal gaat haar supporters voorbereiden op carnaval. Op carnavalsdinsdag 20 februari speelt PSV in de Champions Legue de thuiswedstrijd tegen Arsenal. Zo’n 1600 tot 2000 Engelse supporters zullen daarvoor in de stad zijn.
Vertegenwoordigers van Arsenal en PSV hebben volgens een woordvoerster van de Engelse club al voor de kerst elkaar ontmoet in Eindhoven. Gesproken is toen over de te treffen maatregelen rondom de wedstrijd zoals transport, accommodaties en stadionfaciliteiten.
De club is ervan op de hoogte dat de wedstrijd samen valt met het carnavalsfeestgedruis in Eindhoven en de regio. Arsenal zegt qua planning afhankelijk te zijn van het besluit van UEFA, maar, zo laat de club weten, samen met PSV zal het er alles aan doen om het verblijf voor beide partijen plezierig te maken. „De club zal de details van carnaval aan alle afreizende supporters uitleggen“, aldus de zegsvrouw.

Babel lijkt me gezien zijn speelstijl erg geschikt voor de Engelse competitie. En het zal niet de eerste keer zijn dat Wenger de Nederlanders moet wijzen op de kwaliteiten van een speler, zoals je al zegt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:57 schreef DutchGooner het volgende:
Tsja, ik weet het niet, ben absoluut geen liefhebber van Babel maar dat was ik ook niet van Perzik en Wenger is wel iemand die er kijk op heeft, we zullen zien iig.

Jeetje hier wordt je niet echt vrolijk vanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:05 schreef DutchGooner het volgende:
En de selectie voor vanavond;
2. Abou Diaby
4. Francesc Fabregas
5. Kolo Toure
9. Julio Baptista
15. Denilson
17. Alex Song
20. Johan Djourou
21. Mart Poom
24. Manuel Almunia
30. Jeremie Aliadiere
31. Justin Hoyte
32. Theo Walcott
33. Matthew Connolly
40. Henry Lansbury
43. Mark Randall
45. Armand Traore
Wie moet er in hemelsnaam gaan scoren vanavond
Positief is dat Diaby weer bij de selectie zit.

Idd jammer (vooral nu ik sport1 hebquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jeetje hier wordt je niet echt vrolijk vanMaar ik ga er vanuit dat Liverpool ook zeker niet met het sterkste elftal zal beginnen

Wordt het vandaag ook live uitgezonden dan ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Idd jammer (vooral nu ik sport1 heb)

http://www.sport1.nl/Programmagids/quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wordt het vandaag ook live uitgezonden dan ?

Goed, dat je het zegt. Ik dacht dat alleen de wedstrijd van morgen werd uitgezonden. Toch maar even kijken dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/Programmagids/

Ja ik heb sport1 nog niet aangevraagd, maar dat zal een dezer dagen gebeurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/Programmagids/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |