Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is goedkoper dan jouw kaartje voor London.

quote:

neequote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:44 schreef PyTh het volgende:
Heb je een kaartje kunnen scoren voor PSV - arsenal fanneke?

Die 2 ben ik al jaren zat.quote:Op zondag 21 januari 2007 19:10 schreef Gunner het volgende:
Die jank kop van Rooney en Ronaldo was ik al na 5 minuten behoorlijk zat

middenvoetsbeentjequote:Op zondag 21 januari 2007 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Persie heeft z'n voet gebroken, 6 weken eruit.

quote:I’m sure our stadium is far too well built for the roof to come off but the subsequent crowd eruption must have frightened the builders
quote:What a depressing trip back to Woking it would be for their travelling fans

Pech voor 'm, ik lig er niet wakker van.quote:Op zondag 21 januari 2007 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van Persie heeft z'n voet gebroken, 6 weken eruit.

Dompertje eerlijk gezegd op dit moment, zal later nog wel komen.quote:Op maandag 22 januari 2007 10:25 schreef fanneke het volgende:
Toch wel een domper op gisteren, die blessure van Robin.

Ik sluit niet uit dat ie er bij de return gewoon bij is.quote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef bergkampf het volgende:
en ook voor de champions league tegen PSV (mazzelaars)

Ach. Gelukkig is Arsenal meer dan Van Persie alleenquote:Op maandag 22 januari 2007 16:37 schreef bergkampf het volgende:
Ja jammer man, zo`n 6 weken uitgeschakeld. Zal niet mee kunnen doen tijden NL-Rusland en ook voor de champions league tegen PSV (mazzelaars)

Welke komt dan op de bbc?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:18 schreef DutchGooner het volgende:
Arsenal v Bolton voor de FAC komt zondag trouwens wel op Sport1 maar niet op de Beeb.
Hulde aan Sport1.

http://news.bbc.co.uk/spo(...)_the_day/6249283.stmquote:Chelsea v Forest Cup tie on BBC
The FA Cup fourth round tie between Premiership giants Chelsea and League One's Nottingham Forest will be shown live on BBC One on Sunday 28 January.
The match, which is being played at Stamford Bridge, kicks off at 1400 GMT.
The all-Premiership tie between Manchester United and Portsmouth will also be screened live on BBC One at 1715 GMT on Saturday 27 January.
The BBC's first live match of the weekend sees QPR or Luton Town host Blackburn at 1230 GMT on the Saturday.

Zeker waar maar ik vind dat hij dit jaar zeker tot de 3 belangrijkste spelers van Arsenal behoort.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ach. Gelukkig is Arsenal meer dan Van Persie alleen![]()

Geweermannetjesquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zeker waar maar ik vind dat hij dit jaar zeker tot de 3 belangrijkste spelers van Arsenal behoort.
Of zien jullie geweermeneertjes dit anders?

Nee hoor absoluut niet. Henry is de beste, daarna zeker van persie, daarna Fabregas en/of Gilberto imho.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:37 schreef PyTh het volgende:
Of zien jullie geweermeneertjes dit anders?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |