Die van mij was vanochtend ook al te laat. Chauf reed te rustig om de dienstregeling te kunnen halen. Motor van de bus maakte een tering lawaai. Maar ik heb toch een negatieve overstap kunnen halen, omdat de trein naar Groningen meer dan 10 minuten vertraging had.quote:Op maandag 11 december 2006 09:28 schreef Ou-Tannu het volgende:Connexxion
bus komt al niet opdagen, en de volgende bussen zijn OVERVOL![]()
![]()
herpes logo is dr alleen af getrokken en vervangen door een simpele XX stikkerquote:Op maandag 11 december 2006 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
Die van mij was een xx bus in xx kleur
grote deel van herpes gebied is idd over genomen door Veoliaquote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het is bijna een dochterbedrijf van xx. Ze hebben nog enkele lijnen in Noord-Brabant en Limburg. Voor de rest heeft het bedrijf geen bestaansrecht meer.
Ook in Gelderland (regio Nijmegen) tuffen ze nog rond. Uit Limburg zijn ze nu toch helemaal weg?quote:Op maandag 11 december 2006 18:38 schreef Peterselieman het volgende:
Het is bijna een dochterbedrijf van xx. Ze hebben nog enkele lijnen in Noord-Brabant en Limburg.
ConneXXion heeft heel Hermes overgenomen, een paar maanden geleden. Bron: connexxion.nlquote:Op maandag 11 december 2006 23:00 schreef its_me_ het volgende:
Connexxion heeft een aantal Hermes (type Ambassador 200) bussen overgenomen, omdat Hermes teveel bussen had en Connexxion te weinig. Momenteel rijden ze nog in Hermes kleuren rondom Utrecht. Ik neem aan dat dit nog wel word veranderd?
Nee, er komen nieuwe bussen, grotendeels.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
Worden die herpes bussen nog overgeplakt naar XX kleuring?
De ambassador 200 serie is toch nog niet zo OUD?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:59 schreef Alexxxxx het volgende:
foto's van het omstickeren van de herpesbussen in Leeuwarden
zal ff in 1 van de vorige delen kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen idee, ik heb alleen nog maar oude wrakken zien rijdenIk neem morgen even een kijkje in Leeuwarden
Die bussen hebben veel te weinig zitplaatsenquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ging op pad voor Herpes foto's, maar kwam thuis met een Arriva plaatje.
[afbeelding]
Merk en type: Volvo
Eigenaar: Arriva
Land van herkomst: Nederland
Datum: 13 december 2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: lijn 2 richting Heechterp Camminghaburen; busnummer 5918
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |