quote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
LOL!Aansluiten op de Wii Remote is domste dat ze kunnen doen.
Schiet in ene die remote uit je klauwen, wordt je hoofd er ook nog afgerukt.
![]()
![]()
Volgens mij gebruik je daar alleen de Wii Remote bij. (dat is die afstandsbediening) De nunchuck wordt nog maar in een paar games gebruikt.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef ThijsThijs het volgende:
ooh dus dat duurt nog wel even, maarreh zo'n wiiplay is dat met dat ding wat je in je linker hand houdt?
Via Bluetooth zou slim zijn, waarom niet gebruiken als het systeem het toch al ingebouwd heeftquote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij neemt het wel heel serieus, wie bunt geen jap'nquote:Op woensdag 6 december 2006 18:53 schreef DragonFire het volgende:
Morgen start ik ook maar mijn Wii jacht. Ik verwacht niet dat de gamewinkel er hier genoeg heeft om ook mijn preorder te kunnen voldoen. Iemand anders in Almere al op zoek geweest? Eventueel iemand die morgen ook gaat zoeken zodat we elkaar kunnen inlichten als er ergens een paar te koop zijn?
Precies.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef H3mm1k het volgende:
[..]
Via Bluetooth zou slim zijn, waarom niet gebruiken als het systeem het toch al ingebouwd heeft![]()
Jeugdjournaal.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:55 schreef Shazbot het volgende:
OMG Ik zapte net langs jeugdjournaal en daar waren ze met de Wii aan het spelen :p. GIVE!
Dat zou ook kunnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef H3mm1k het volgende:
[..]
Via Bluetooth zou slim zijn, waarom niet gebruiken als het systeem het toch al ingebouwd heeft![]()
Zit een week thuis hier, ik moet toch iets doen...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:54 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Jij neemt het wel heel serieus, wie bunt geen jap'n
Welke zaak.. ?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:52 schreef lizardtattoo het volgende:
Snif. Ik was de enige klant die gebruik wilde maken van de nachtverkoop en daar gingen ze de winkel niet voor opengooien... dus morgenochtend pas ipv vannacht.
miss draadloos ^^quote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
miss draadloos ^^quote:Op woensdag 6 december 2006 18:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef CrazyRay het volgende:
Welke winkels hebben hem al in de verkoop dan??? daar lees ik niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |