60 voor controller (wii play d8 ik)quote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef thomaSe het volgende:
Kan ik een headset gebruiken met de wii?
Hoeveel kost een controller extra bij de wii?
ik heb forum.fok.nlquote:
dankjequote:Op woensdag 6 december 2006 18:46 schreef Knoflook het volgende:
[..]
60 voor controller (wii play d8 ik)
Headset komt misschien nog ?
Nee ik wil een wiiquote:
Zelf googlen is best wel zwaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef thomaSe het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar, ennuh kun je er ook dvd's mee bekijken?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef thomaSe het volgende:
Tot juni? moet je daarna betalen om pagina's te bezoeken?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:34 schreef s0ul het volgende:
[..]
50 euro (op zelda na 60 euro)
1 ( Wii mote en nunchuck)
Jup gratis tot juni dacht ik
Jup !
Nee latere versies welquote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, ennuh kun je er ook dvd's mee bekijken?
Headset kun je aansluiten op je TV ofzoquote:Op woensdag 6 december 2006 18:43 schreef thomaSe het volgende:
Nee. Normale grootte. DVD playback kan echter niet. Misschien komt dat later nog, in Japan schijnt het eraan te komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef thomaSe het volgende:
denk ik niet
er moet toch zon klein dvdtje in zoals de gamecube
nope.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Tot juni? moet je daarna betalen om pagina's te bezoeken?
GOOGLE !!!! en nee dat kan niet... maar de prijs maakt n hoop goed...quote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar, ennuh kun je er ook dvd's mee bekijken?
Nee, je hoeft hem maar één keer te downen, en als je hem voor juni downed heb je hem en hoef je niet te betalenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Nee, tot Juni is de browser gratis te downen, daarna moet je heb kopen met WiiPoints, 5-10 euro zal het dan wel wordenquote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
nope, wii games zijn dvd-groottequote:Op woensdag 6 december 2006 18:47 schreef thomaSe het volgende:
denk ik niet
er moet toch zon klein dvdtje in zoals de gamecube
Precies. Mini-games for the win!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Headset kun je aansluiten op je TV ofzo![]()
Wiimote = 40 euro, maar voor 50 euro heb je Wiiplay, da's een game met gratis Wiimote![]()
Hij bedoelt zo eentje met ingebouwd microfoon, slimmerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Headset kun je aansluiten op je TV ofzo![]()
dat zal wel handig zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hij bedoelt zo eentje met ingebouwd microfoon, slimmerd.
Die zijn er niet. Maar later misschien wel, dan zal het aansluiten op de Wii remote waarschijnlijk.
LOL!quote:Op woensdag 6 december 2006 18:50 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hij bedoelt zo eentje met ingebouwd microfoon, slimmerd.
Die zijn er niet. Maar later misschien wel, dan zal het aansluiten op de Wii remote waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |