Dat heb ik ook .. enkelt geen DS .quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat ding naast de MacBook van mijn chick, mijn iMac en DS-lite == klaar.
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:03 schreef ChOas het volgende:
Mac-fanbois==Wii-fanbois
Dat denk ik toch wel te mogen stellen
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:06 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat ding naast de MacBook van mijn chick, mijn iMac en DS-lite == klaar.
Lucky youquote:
Stommerik, je kan m beter aan nemen en annuleren als je n ander hebt.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:11 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Lucky youIk heb mijn bestelling maar geannuleerd, zou het anders dinsdag kunnen krijgen met gratis CoD, maar ik heb echt totaal niks met die game dus heb ik maar Consoleshop zo'n 50 euro bespaard.
Wat nou stommerik? Ik ga morgen zelf op jacht, ik hoef toch geen Call of Duty en ik wil m'n Wii liever eerder hebben. Ze mogen iemand anders ermee blijmaken.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Stommerik, je kan m beter aan nemen en annuleren als je n ander hebt.
ten eerste is dat eigenlijk asociaalquote:Op woensdag 6 december 2006 20:05 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Een dag van te voren connecties aanspreken om voor te dringen op een te lange lijst = pre-orderen?
Als dat je definitie is, dan heb je gelijk![]()
Hey knoflook,quote:Op woensdag 6 december 2006 20:12 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Stommerik, je kan m beter aan nemen en annuleren als je n ander hebt.
Nee da's pas topic 150 (toch?)quote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef Extraordinaire het volgende:
Krijgen we nou bij het volgende topic een verassing?
Baard.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef thomaSe het volgende:
kijk hier ook eens op:
http://nl.wii.com/exp/
leuke filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |