Oh, sorryquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:08 schreef Faithz het volgende:
[..]
Was it as good for you as it was for me?![]()
![]()
Ja en ik vrees dat ik straks wandelend vanuit het Evoluon richting station Beukenlaan of eindhoven CS kanquote:Op donderdag 7 december 2006 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanochtend twee keer door de stomende regen en storm moeten fietsen.
Een tornado in London?!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:21 schreef soapie het volgende:
In London was het nog veel erger... Een tornado!!! Aantal huizen zwaar beschadigd en 7 lichtgewonden...
Daar valt je mond toch van open! Erg vreemd.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een tornado in London?!
't Weer is echt van slag, he?
Aw, beterschap!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar valt je mond toch van open! Erg vreemd.
Hier ook weinig nieuws, ik snotter wat af de laatste dagen.
Ik snotter ook heel wat af, al is het niet omdat ik ziekig ben...quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar valt je mond toch van open! Erg vreemd.
Hier ook weinig nieuws, ik snotter wat af de laatste dagen.
Arthur!quote:Op donderdag 7 december 2006 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Aw, beterschap!
stukje arthur lezen?![]()
Vanwege het gedoe op school, of zit je nog wat anders dwars?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik snotter ook heel wat af, al is het niet omdat ik ziekig ben...
Ik denk dat iedereen wel meerdere keren zulke periodes heeft, maar uiteindelijk kom je erachter dat het allemaal wel meevalt. En ook dat je niet zo streng voor jezelf moet zijn, omdat dat nergens goed voor is, vooral voor jezelf niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
School en de rest. Eigenlijk mijn hele leven. Ik heb het allemaal niet helder op een rijtje. Kon gisterennacht niet slapen. Toen ben ik aan het schrijven gegaan. Niet verder gekomen dan een paar regels, want toen vond ik mezelf te depri worden.
Dat had ik van de zomer een keer, toen ging ik om 5 uur maar joggen omdat ik me helemaal de tiefus verveelde tegen die tijd.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch een vreemde ervaring, een nacht niet slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |