Ik heb daar een keer een foto van gezien, van d'r bruiloft dacht ik. met een rode jurk!quote:
Een rode, gaaf! Ik wil ook zien!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar een keer een foto van gezien, van d'r bruiloft dacht ik. met een rode jurk!
Mailtje onderweg.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:13 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Een rode, gaaf! Ik wil ook zien!
Ken je Home en Tired? Dat soort rustige nummers zijn mijn favorieten. Maar de andere nummers ga ik ook niet lelijk vinden. de solocarriere is ook aan mij voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind hun rustige nummers zo mooi. Van de solocarriere ben ik niet op de hoogte.
Homequote:Op vrijdag 8 december 2006 21:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ken je Home en Tired? Dat soort rustige nummers zijn mijn favorieten. Maar de andere nummers ga ik ook niet lelijk vinden. de solocarriere is ook aan mij voorbij gegaan..
Zo had ik laatst Regina Spektor ontdekt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Home.
Ik ben trouwens vandaag in aanraking gekomen met de muziek van Joanna Newson. Hele aparte sound, vreemd stemgeluid, maar tegelijkertijd vin ik het ook erg fijn en fascinerend.
Deze clip is een beetje zoals ik wil dromen.
http://www.youtube.com/watch?v=LcU9adLxcH0
Als je op msn komt kan ik wel wat sturen. Als je wilt hè, hoeft natuurlijk niet. Voel je niet verplicht en zulksquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Die Joanna ga ik binnenkort ook even wat meer van opzoeken, klinkt erg goed ook..
e-mail?quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:03 schreef wonderer het volgende:
Sent, Alicey.
En hier is mijn nieuwe broek te bewonderen.
Is dat dan niet verschriklijk koud?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zit er hier ijs op de ramen. Aan de BINNENKANT
Is het mooi ijs? Van die bloemen en zulks?quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:04 schreef wonderer het volgende:
Overigens zit er hier ijs op de ramen. Aan de BINNENKANT
Msn doet het hier blijkbaar even niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je op msn komt kan ik wel wat sturen. Als je wilt hè, hoeft natuurlijk niet. Voel je niet verplicht en zulks.
Apart.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Msn doet het hier blijkbaar even niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |