Ik was te lam om brood te smeren (maar het warmmaakding opzetten was dan weer geen probleemquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo doe maar luxe![]()
![]()
![]()
maar eet u smakelijk
join the clubquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef maedel het volgende:
dus ik zit hier vreselijk ongemotiveerd aan m'n pc, post er niemand in dit topic![]()
Zo voel ik me helemaal een loser.
Oh, heb jij het ook dan?quote:
Helaas, weinig geslapen en geen leuke dromen gehad.. Mijn biologische klok is van slag af. In dit seizoen zou ik goed moeten kunnen slapen, maar ik slaap erg slecht en heb paringsdrang.quote:
Dat lijkt mij ook heerlijk dromen.quote:Dat wil ik ok. Heel diep slapen, en dan heel erg leuk dromen. Dat mis ik. Leuk dromen. Ik droom nu niet vaak, maar als ik droom zijn het echt hele realistische rotgevoeldromen. Die mogen weg. Ik wil dromen over sprookjesachtige werelden.
Ik zit in de home-office. Dus niemand let op of ik ook wat doe.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij vlagen![]()
maar ik heb wel weer leuke collega's dus dat stimuleert dan wel op zulke momenten
ja die luxe heb ik dan weer nietquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik zit in de home-office. Dus niemand let op of ik ook wat doe.
En ik ben zooooo moeooeoeoeeoeoeoeoeoeee
Net heb ik maar een neuspraytje gedaan, het leek of mijn neus dicht zat. Nu is het wel weer open.
Nou, normaal werkt dat bij mij wel heel goed. Discipline genoeg. Maar vandaag is echt ruk. Ik ben zwaar aan weekend toe. Misschien moet ik maar leegloopuren opnemenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die luxe heb ik dan weer niet
dan zou ik thuis telkens klanten aan de lijn krijgen, e dat werkt dan weer niet goed voor m'n produktiviteit.
Geloof ook niet dat thuiswerken mijn ding is![]()
Ik ken het.. Wordt voor mij vandaag ook geen produktieve dag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, normaal werkt dat bij mij wel heel goed. Discipline genoeg. Maar vandaag is echt ruk. Ik ben zwaar aan weekend toe. Misschien moet ik maar leegloopuren opnemen![]()
Als het je een opluchting geeft mag je hier in het topic ook wel tegen ons leeglopen hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, normaal werkt dat bij mij wel heel goed. Discipline genoeg. Maar vandaag is echt ruk. Ik ben zwaar aan weekend toe. Misschien moet ik maar leegloopuren opnemen![]()
Lag je toevallig op je rug?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef maedel het volgende:
Ik heb vannacht raar en een beetje vervelend gedroomd.
Nu. Msn. Meteen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:22 schreef Sebasser het volgende:
Opinions are like assholes, everybody has one..
Je gaat 'm vertellen dat je geen asshole hebt ofzoquote:
Hier staat het groot op een muur..quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zei iemand toevallig gisteren ookal in een SC waar ik post. Maar dan in 't nederlands.
geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar, ja dus...quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 07:44 schreef Sebasser het volgende:
Gisteren rond 6 uur in slaap gevallen, Rond 10 uur wakker geworden
Toen pas weer om half 5 in slaap gevallen, en om 7 uur ging de wekker
Goeie nacht zeg!
Nu koffie, en straks geheel de dag bezig met linux en misschien vista.
En nieuwe dinnetje
Dus even uitwaaien en schoonspoelen heeft heilzaam gewerkt ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:25 schreef maedel het volgende:
[..]
geen idee wat dat er mee te maken heeft, maar, ja dus...
Ik heb net enorm in de tuin gewerkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |