Ik heb een nieuwe uitdagende vraag voor de heren (en dames) die zich vervelen tijdens of tussen kerst en nieuwjaar.
IntroductieVoor mijn school zijn we met een groepje bezig een marketing plan te schrijven voor Smart, hier hoort het onwikkelen en schetsen van een reclame campagne bij. Maar omdat we allemaal waardeloze tekenaars zijn en we geen van allen ook maar enig idee hebben hoe Photoshop oid werkt plaatsen we ons verzoek hier. Ons marketing plan in een notenknop bestaat uit het focussen op het individualiseren van Smarts, waarbij er onderscheid wordt gemaakt tussen mannen en vrouwen.
de opdracht/het verzoekOm een typisch mannelijke smart en een vrouwelijke smart te ontwerpen met de bijbehorende omgeving. Dit op horizontaal dubbele A4 verhouding (oftewel A3) alshet ware een tijdschrift met de advertentie op 2 pagina's.
Daarnaast nog een 3e advertentie waarbij van elke foto de helft genomen wordt en deze in het midden in elkaar overlopen.
Op elke advertentie is de bedoeling dat links bovenaan "Hou far would you go?" staan en rechts onderaan "Create your own
Smart" waarbij "Smart" in die laatste zin het logo is.
Ik ga zo proberen een paar basis foto's te vinden die gebruikt zouden kunnen worden.
Ik hoop dat iemand hier tijd en moeite in wil steken, want volgens mij kan het heel mooi worden. Mocht iemand vragen hebben of het niet duidelijk zijn, of wil je tussentijds vragen wat ik ervan vind, mag er altijd gemaild worden naar: