Waarom zou je denken van niet dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:37 schreef Lienekien het volgende:
Ach kijk, Mark is toch stiekem ook een gewone jongen.
"But i thought the old lady dropped it into the ocean at the end.... well baby, i went down and got it....ahhhhh you shouldn't have...."quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef Lienekien het volgende:
Oops, I did it again?
ik heb nooit anderszins gepretendeerd.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
"But i thought the old lady dropped it into the ocean at the end.... well baby, i went down and got it....ahhhhh you shouldn't have...."
Eigenlijk is die Lienekien toch een hele gewone meid
Perv!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:44 schreef Mark_V het volgende:
En ik had dat plaatje dus gewoon nog ergens in mijn "Mijn Documenten" staan
Aqua & leisure hosts.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:48 schreef Jayhawk het volgende:
aqua leisure host
dude, wie weet dit....quote:Op woensdag 6 december 2006 16:48 schreef Jayhawk het volgende:
aqua leisure host
ik, toen ik het antwoord van jayhawk las, schoot het me weer te binnenquote:
Goh, er bestaat een band Deathwish?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:52 schreef Mark_V het volgende:
Let op: vrouw rechts, dus borgir en deathwish zal wel niet
quote:Mijn favoriete band! My Dying Bride!
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:55 schreef Mark_V het volgende:
jezus wat een vraag, niemand kent die lui hier, en ze lijken allemaal op elkaar
Dan ligt dat toch echt aan jou. Deze zeer bekende band draait al vanaf begin jaren 90 mee en is toch een van de bekendste doombands...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:57 schreef Mark_V het volgende:
my dying bride
NOOIT VAN GEHOORD......en dan ken ik nogal wat mensen in die scene (mijn neef speelt in zo'n bandje)
She is the dark downloaden jij!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Mja..maar hoe bekend zijn "de doombands" nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |