Heeft iemand dat?
Weet iemand een goed adres?
Doen ook aan branding.
Succes !
Ziet er leuk uit, maar kzou nooit me zelf verminken door middel van, tattoo's, littekens of brand merken...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn er Fokkers hier die een scarification hebben? Ik zelf vind het namelijk ontzettend mooi .
Niet dat ik deze mooi vind, maar ff voorbeeld
[afbeelding]
Alleen hoe erg veel rete-pijn doet het?
Ik welquote:Op maandag 3 mei 2004 20:46 schreef daeri het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar kzou nooit me zelf verminken door middel van, tattoo's, littekens of brand merken...
Ah leukquote:Op maandag 3 mei 2004 20:49 schreef Nuek het volgende:
Ik heb ze al wel ontworpen voor mensen.Ik zal proberen of ik daar foto's van kan krijgen.
Brandmerken lijkt me eerlijk gezegd toch nog minder aangenaam dan dit.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:05 schreef InsaneM666 het volgende:
T lijkt mij serieus pijnlijk..kep wel is op tv gezien toen een gozer gebrandmerkt werd..en dat was niet fijn om te zien
Sjah, gebeurd wel eens, hadden ze maar beter beslissingen moeten leren maken.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:30 schreef Hagedis het volgende:
En later er oneindig van balen...
Zo is het toch met alles wat je niet ongedaan kunt maken en wat je min of meer anders had kunnen doen. Het is natuurlijk wel zo dat je het ook van een andere kant kunt bekijken. Zo was je, zo ben je nu en dit is een deel van jou wat zo is (geworden). Accepteren heet dat. Dat heb ik bij mijn tattoos ook gehad maar ik heb er nooit spijt van gehad. Zo was ik en ben ik. Een soort van levensverhaaltje.quote:Op maandag 3 mei 2004 21:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjah, gebeurd wel eens, hadden ze maar beter beslissingen moeten leren maken.
Nee, ben gewoon geïnteresseerd. Maar wie weet groeit die interesse later nog wel zo ver ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 23:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Je zoekt een adres?
Ja, leuk als je als amateur scheef snijd. Of infecties.. En zelf in je rug snijden is ook best knap :pquote:Waarom doe je het niet zelf dan als je zoiets wilt?![]()
Ik heb geen 4 vrienden en daar hoef ik niet zat voor te zijn. En het is niet eens leukquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:03 schreef Chasin het volgende:
gewoon eens voor de grap doen:
zuip je klem en vraag 4 vrienden om met een bierdopje een bloemetje (1 rondje in het midden, 8 eromheen) in je arm te drukken... het werd bij een vriend van me helemaal dik , die lijntjes dus, zag er opzich best wel koel uit en het is weg na ongeveer 3 dagen
ach - bikkel - je krijgt zoiets als bij brandmerken en of je dat dan leuk vind is aan jouquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb geen 4 vrienden en daar hoef ik niet zat voor te zijn. En het is niet eens leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |