Ik kon geen lamp met een kleine van meer dan 40 watt vinden eigenljik....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:44 schreef jogy het volgende:
Ik heb mijn nafnaf net binnen en getest, leuk ding hoor. En de vogels zijn nog best te doen, al is het wel een beetje een kort geluidsbestand die zich herhaald, ah well. En er staat wel in dat je niet meer dan 40 watt erin mag pleuren maar ik ga het gewoon een keer met 50 proberen
.
Uhu, twee dagen nodig gehad en een paar minuten voor tijd wakker geworden om pas na een -paar minuten erachter te komen dat mijn wekker gaatquote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik kon geen lamp met een kleine van meer dan 40 watt vinden eigenljik....
Wel had ik ontdekt dat dat ding wel crasht als ie even op batterypower overgaat.![]()
Maar ik moet toegeven, na meer dan een week getest te hebben, dat ik nu wel elke dag rustig(er) wakker wordt.
Dus het werkt welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Uhu, twee dagen nodig gehad en een paar minuten voor tijd wakker geworden om pas na een -paar minuten erachter te komen dat mijn wekker gaat. Alleen wel een post-it voor de tijdweergave geplakt
.
Let erop dat er twee verschillende versies zijn: een met radio én 'feller' licht en een die dat dus niet heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef milagro het volgende:
[..]
zo, da's aanzienlijk duurder dan voor wat Pixmania een maand of wat geleden aanbood , bijna het dubbele![]()
ik wacht nog ff
radio hoeft niet voor mij, wel meerdere "geluidjes" , vogeltjes, kabbelend beekje, laagovervliegende straaljagers, dat soort dingenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Let erop dat er twee verschillende versies zijn: een met radio én 'feller' licht en een die dat dus niet heeft.
of je leest het topic even doorquote:Op dinsdag 3 april 2007 01:10 schreef hierissiedan het volgende:
al iemand ervaring met die dingen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |