abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46042842
Tja, het is ook de enige internetwinkel (die ik kan vinden) die dat ding verkoopt.
Wat voor hen blijkbaar reden is om daar flink misbruik van te maken.

Ik slaap er nog even een nachtje over.
You don't need eyes to see, you need vision.
pi_46106290
Ik ben heel tevreden met mijn lichtwekker. Hij ziet er truttig uit, maar zorgt er wel voor dat ik lekker zachtjes wakker word. Ik gebruik de wekker van oktober tot maart, buiten die periode komt de zon vroeg genoeg op.
pi_46108071
nou, de afgelopen week was ik wel rustig wakker geworden. Wel vaak VOORdat de wekker ging. Door het licht dus. Misschien moet ik de wekker 10 minuten later zetten zodat de wektijd wat nauwkeuriger is.
Hoewel effe in bed wakker liggen in gedimd licht ook wel ok is.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:44:39 #104
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46144285
Ik heb mijn nafnaf net binnen en getest, leuk ding hoor . En de vogels zijn nog best te doen, al is het wel een beetje een kort geluidsbestand die zich herhaald, ah well. En er staat wel in dat je niet meer dan 40 watt erin mag pleuren maar ik ga het gewoon een keer met 50 proberen .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46241567
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:44 schreef jogy het volgende:
Ik heb mijn nafnaf net binnen en getest, leuk ding hoor . En de vogels zijn nog best te doen, al is het wel een beetje een kort geluidsbestand die zich herhaald, ah well. En er staat wel in dat je niet meer dan 40 watt erin mag pleuren maar ik ga het gewoon een keer met 50 proberen .
Ik kon geen lamp met een kleine van meer dan 40 watt vinden eigenljik....

Wel had ik ontdekt dat dat ding wel crasht als ie even op batterypower overgaat.

Maar ik moet toegeven, na meer dan een week getest te hebben, dat ik nu wel elke dag rustig(er) wakker wordt.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 11:08:20 #106
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46254551
quote:
Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ik kon geen lamp met een kleine van meer dan 40 watt vinden eigenljik....

Wel had ik ontdekt dat dat ding wel crasht als ie even op batterypower overgaat.

Maar ik moet toegeven, na meer dan een week getest te hebben, dat ik nu wel elke dag rustig(er) wakker wordt.
Uhu, twee dagen nodig gehad en een paar minuten voor tijd wakker geworden om pas na een -paar minuten erachter te komen dat mijn wekker gaat . Alleen wel een post-it voor de tijdweergave geplakt .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46255733
Lijkt mij ook ideaal zo'n lampwekker... tvp dus!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_46259483
http://www.redcoon.nl/ind(...)51_01_Wake_Up_Light/

Die klok was toch eerst boven de 100 euro?
pi_46259662
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 11:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Uhu, twee dagen nodig gehad en een paar minuten voor tijd wakker geworden om pas na een -paar minuten erachter te komen dat mijn wekker gaat . Alleen wel een post-it voor de tijdweergave geplakt .
Dus het werkt wel
Alleen vandaag was ik nogal moe en moesten de vogels vrij lang fluiten voordat ik wakker werd Maar daarna was het door het licht wel makkelijker om wakker te blijven. Anders was ik waarschijnlijk weer ingedut.

De blauwe tijdsdisplay is vrij irritant ja, en moeilijk te lezen eigenijk als je nog 90% slaapt...
  maandag 5 maart 2007 @ 18:56:06 #110
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_46950374
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:41 schreef milagro het volgende:

[..]

zo, da's aanzienlijk duurder dan voor wat Pixmania een maand of wat geleden aanbood , bijna het dubbele

ik wacht nog ff
Let erop dat er twee verschillende versies zijn: een met radio én 'feller' licht en een die dat dus niet heeft.
pi_46950706
quote:
Op maandag 5 maart 2007 18:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Let erop dat er twee verschillende versies zijn: een met radio én 'feller' licht en een die dat dus niet heeft.
radio hoeft niet voor mij, wel meerdere "geluidjes" , vogeltjes, kabbelend beekje, laagovervliegende straaljagers, dat soort dingen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46957554
Overigens begint voor mij nu langzamerhand het nut van mijn zonsopgang-simulatie wekker af te nemen. De zon kan het zelf weer.
  dinsdag 3 april 2007 @ 01:10:24 #113
161756 hierissiedan
second first impression
pi_47950144
al iemand ervaring met die dingen??
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_47955014
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 01:10 schreef hierissiedan het volgende:
al iemand ervaring met die dingen??
of je leest het topic even door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')