Maar ik heb niet zoveel geldquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Die heb ik, alle tien. Ik heb alle dual lands alsmede alle special lands uit Legends, Fallen Empires, Ice Age en Antiquities. Zelfs nog speciale die je alleen bij de boeken kreeg genaamd Arena. Doe maar een bod.
Ik ook niet momenteelquote:
heb je misschien een indicatie van het aantal kaarten, en graag ook een paar kaarten noemenquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:08 schreef outcast_within het volgende:
ik heb er ook een pak liggen. 15einc verzenden
Heb je de link?quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:50 schreef Ulreazj het volgende:
Check anders mijn topic
[TK]1600 Magic the Gathering
Of pm me, kunnen we overleggen welke kaarten je zoekt.
ja, voor een goede stukprijs wil ik ook wel duallandsquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook niet momenteel.
Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
helemaalquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:45 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb je gister een PM gestuurd Roellie, is die aangekomen?
niks bijzonders volgens mij en +/-1000quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
heb je misschien een indicatie van het aantal kaarten, en graag ook een paar kaarten noemen
¤15 inc verzenden, primaquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:47 schreef outcast_within het volgende:
niks bijzonders volgens mij en +/-1000
1. Ik heb dit soort kaarten gebruikt in mijn Highlander Deck. Er zit maar één kaart van elk in, maar het hele deck is naar het schijnt rond de 200-400 euro waardquote:Op dinsdag 12 december 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ook niet momenteel.
Op Ebay zie ik ze vanaf een dollar of 13, 14.
Hoeveel Underground Sea's heb je, Belvedere?
Primaquote:Op maandag 11 december 2006 10:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite
Helaas zit er niet iets tussen waar ik wat mee kan![]()
en da's alles wat je nog hebt?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef _Flash_ het volgende:
M'n Sol Ring en Howling Mine zijn verkocht.
Ik heb nog twee Force of Will's te koop. Tientje per stuk, incl verzenden.
Haha nee, zie de foto's eerder in dit topic. Ik heb nog wel heel wat kaarten over. Maar ik zag toevallig op een site dat force of will wel gewild is voor zo'n prijs. Vandaar dat ik die nog even benadrukquote:Op woensdag 13 december 2006 16:56 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
en da's alles wat je nog hebt?
ik wil die FoW's wel hebben, maar waarschijnlijk nog wel meer
toppiequote:Op woensdag 13 december 2006 17:05 schreef _Flash_ het volgende:
[..]
Haha nee, zie de foto's eerder in dit topic. Ik heb nog wel heel wat kaarten over. Maar ik zag toevallig op een site dat force of will wel gewild is voor zo'n prijs. Vandaar dat ik die nog even benadruk
Je bent welkom hoor voor een kop koffie en een uurtje kaarten uitzoeken.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:30 schreef NDAsilenced het volgende:
Ik heb hier nog een Mox Jet liggen uit unlimited, near mint. iemand interesse?
oeh!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:57 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb even tijd gevonden voor foto's, maar ik ben de kabel van mijn telefoon kwijt. Die komen later nog. Hier de lijst toch even compleet:
Maze of Ith
Llanowar Elves (Beta)
Scrubland
Candelabra of Tawnos
Plateau
Badlands (Duits)
Power Artifact
Demonic Tutor
Sol Ring
Lifeline
Metalworker (3x)
Copy Artifact (2x)
Howling Mine (2x)
Underground River
We kunnen wel vast een deal maken voor die 2x Force of Will. (Zijn trouwens NM/M)quote:Op woensdag 13 december 2006 17:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
toppie
dan mag je die Fow's alvast appart leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |