Volgens Intertoys Spijkenisse zijn ook zij overgeslagen met de 1e leveringquote:Op woensdag 6 december 2006 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er al Intertoys die hem verkopen?
Aargh! Zo maar even bellen naar Top1toys in mijn woonplaats. Even vragen of ze idd wel Wii's verkopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Zojuist gebeld op m'n werk, Top1Toys heeft hem ook binnen of ik 'm alsjeblieft af wil komen halenNa het werk maar even langsrijden dan...
Klopt, maar dat was al langer bekent, online-orders en E-plaza kregen voorrang...quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef mara25 het volgende:
Net gebeld naar mijn plaatstelijke Bart Smit, En ze zijn een weekje overgeslagen.... vorlgende week verwachtten ze pas hun eerste lading
Ik haal m wel voor je opquote:Op woensdag 6 december 2006 11:32 schreef Lexie het volgende:
Drommelsch, ik hoop stiekem dat ik niet te vroeg gebeld wordt. Eigenlijk moet ik hard doorwerken aan mijn scriptie en stage, maar ik vrees dat ik mezelf niet in de hand kan houden als ik gebeld wordt.
Ik ga nu een wii zoeken... De groeten!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk veranderd dit topic niet in een ik heb een wii en nu de groeten topic.
Jij houd het liever op ik heb wel een pre order en jij niet topicquote:Op woensdag 6 december 2006 11:39 schreef Dementor het volgende:
Hopelijk veranderd dit topic niet in een ik heb een wii en nu de groeten topic.
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:44 schreef Ipho het volgende:
goffedome wil er niemand naar zwolle. En fietsen is niet te doen.
oh nee dat zeker niet en als het zo overkwam dan was dat niet mijn intentie.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:41 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij houd het liever op ik heb wel een pre order en jij niet topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |