Meld je ziek!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Zojuist gebeld op m'n werk, Top1Toys heeft hem ook binnen of ik 'm alsjeblieft af wil komen halenNa het werk maar even langsrijden dan...
Net de top1toys in Enschede gebeld: "Nee, wij verkopen helemaal niets van dat spul"quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Zojuist gebeld op m'n werk, Top1Toys heeft hem ook binnen of ik 'm alsjeblieft af wil komen halenNa het werk maar even langsrijden dan...
Futurezone?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:21 schreef Oksel het volgende:
Ik mocht niet zeggen waar ik hem gekocht heb..Maar dat kunnen jullie allemaal raden.
welke MM ? .. die in zwolle ?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef linebear het volgende:
een vriend van me heeft hem net gehaald bij de MM
ik ga vanavond lekker Wii sporten
als die gast vanavond om 17:30 uur toch geen wii voor me klaar heeft staanquote:Op woensdag 6 december 2006 11:22 schreef BMH het volgende:
[..]
Net de top1toys in Enschede gebeld: "Nee, wij verkopen helemaal niets van dat spul"
![]()
Onmogelijk. Een uur geleden gebeld naar hun, maar ze verkopen geen Wii's.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:20 schreef Adelante het volgende:
Als het die in Zwolle is!!!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
welke MM ? .. die in zwolle ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:27 schreef linebear het volgende:
inderdaad....Zwolle
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef linebear het volgende:
vriend van me moest vandaag in Zwolle zijn
Tot straks!quote:Op woensdag 6 december 2006 11:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik ga nu als de rete bliksem naar zwolle toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |