OMG hyped! Wanneer komt dat spel uit?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zelda is geen RPG.
Zelda is een adventure die je te paard kerkers in stuurt, jou in deze monsters laat bevechten met een zwaard om vervolgens puzzels op te lossen (met coole items als een hookshot) en een eindbaas te verslaan. Vervolgens ga je te paard over een wijds land op zoek naar een volgend doel, terwijl het epische verhaal je voort stuwt.
HOE KUN JE DAT NIET TOF VINDEN.
Koop een 360 en ga in dat topic bespreken welke spellen leuk zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Zelda laat me koud... En ik hou niet van RPG's, Red steel is het enige wat me aanspreekt maar die zuigt dan weer
BS krijgt toch niets binnenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:54 schreef linebear het volgende:
inderdaad strolie....
ik zit trouwens te bedenken hoe ik de plaatselijke BS kan overvallen
Inderdaad. Wat een nerd-stress zegquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk om te volgen als je zelf niet nu zit te wachten op een Wii.
Geld dat voor alle winkels waar ze de wii verkopen? of alleen bij jouw in de buurt?quote:Op woensdag 6 december 2006 10:48 schreef BMH het volgende:
Ik houd het niet vol... De tijd gaat veel te traag... De winkels worden pas om 12:00 of 14:00 bevooraad met games (en consoles)... En nu zit ik hier te wachten.
De FRS waar ik pre-ordered heb zegt dat ze morgen pas binnenkrijgen en dat vrijdag pas mogen verkopen. Ik ga morgenmiddag gewoon langs en dan ga ik wapperen met de 400 euro die ik voor de Wii hebquote:Op woensdag 6 december 2006 10:55 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Geld dat voor alle winkels waar ze de wii verkopen? of alleen bij jouw in de buurt?
En de tijd gaat idd veel te traag, moet tot half 5 werken, en het is pas 11 uur en alles gaat zoooo traaaaaaaag.
Weet iemand toevallig of de FRS de wii al eerder binnen krijgt? heb vanochtend gebeld maar toen zeiden ze nog vrijdag.
En niet leuk om te volgens als je wel zit te wachtenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk om te volgen als je zelf niet nu zit te wachten op een Wii.
Ik ook. Daarom had ik besloten de Wii niet te gaan preorderen. Now am d00med.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit had ik trouwens met Windwaker ook. Die kwam na koninginnedag uit officieel, maar was al voor Koninginnedag te koop. Echter omdat ik besteld had en de post niet bezorgde op Koninginnedag kreeg ik m een dag later.
Misschien is daar mijn aversie tegen Zelda wel ontstaan
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:41 schreef BMH het volgende:
Dit is te niet leuk meer.
Niet doen... Ik ga zo om heen slaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:05 schreef miekd het volgende:
inserting wii sports
omgquote:Op woensdag 6 december 2006 11:01 schreef miekd het volgende:
de wii is aan het updaten atmwireless werkt !
Dus je wil met Hitler spelen?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
zelda is echt zwaar de bom.
mii's bouwen is btw echt fukking geweldig. heb hitler al nagemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |