Je hebt geen kankerouders, maar je bent gewoon een domme kutpuber.quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef Demius het volgende:
Doe je flink je best op school krijg je een rapport mee met 4 onvoldoendes....en nu mag ik van mn ouders niet meer werken niet meer rijlessen en niet meer uitgaan, kanker he, onredelijke tyfus mensen. Zeg ik nog van ja je weet heel goed dat ik mn best heb gedaan, zeggen ze doodleuk had je maar meer moeten doen...
Kankerouders
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
En dan vragen mensen nog wel eens aan mij waarom ik geen kinderen wil.
Omdat er toch geen hond zit te wachten op dit soort josti's, en dan zou je er nog verplicht van moeten houden ook, flikker toch op...
En zo is het maar netquote:Op woensdag 6 december 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
En dan vragen mensen nog wel eens aan mij waarom ik geen kinderen wil.
Omdat er toch geen hond zit te wachten op dit soort josti's, en dan zou je er nog verplicht van moeten houden ook, flikker toch op...
Neequote:Op woensdag 6 december 2006 09:20 schreef MissMatch het volgende:
Je ouders hebben gelijk.
Ja.quote:of je huidige school is te hoog gegrepen.
Van de 6 vakken ? Das toch een mooi gemiddelde ?quote:Op woensdag 6 december 2006 08:49 schreef Demius het volgende:
Doe je flink je best op school krijg je een rapport mee met 4 onvoldoendes....en nu mag ik van mn ouders niet meer werken niet meer rijlessen en niet meer uitgaan, kanker he, onredelijke tyfus mensen. Zeg ik nog van ja je weet heel goed dat ik mn best heb gedaan, zeggen ze doodleuk had je maar meer moeten doen...
Kankerouders
Het slaat nergens op om zoveel geld te betalen voor school als dat kutkind niet eens zijn best doetquote:Op woensdag 6 december 2006 09:35 schreef Chriz2k het volgende:
Wat doen jullie stoer?
Het slaat nergens op om zulke debiele maatregelen te nemen alleen maar omdat je kind eens een keer een matig rapport heeft, boehoe.
één keer? .......als hij zijn best doet en 4 onvoldoendes heeft, dan wil ik niet weten wat voor "matig" rapport hij normaal gezien heeft...quote:Op woensdag 6 december 2006 09:35 schreef Chriz2k het volgende:
Wat doen jullie stoer?
Het slaat nergens op om zulke debiele maatregelen te nemen alleen maar omdat je kind eens een keer een matig rapport heeft, boehoe.
Als hij altijd een slecht rapport heeft zou hij altijd straf krijgen en het dus gewend zijn, en had hij dit topic niet geopendquote:Op woensdag 6 december 2006 09:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
één keer? .......als hij zijn best doet en 4 onvoldoendes heeft, dan wil ik niet weten wat voor "matig" rapport hij normaal gezien heeft...
Mischien lessen voor het brommercertificaat?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:32 schreef JediMindTricks het volgende:
Je noemt trouwens rijlessen.
Dat betekend dat je 18+ bent.
[..]
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef Fester het volgende:
[..]
Mischien lessen voor het brommercertificaat?
Hij is dus net 18 gewordenquote:07-11-1988
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
één keer? .......als hij zijn best doet en 4 onvoldoendes heeft, dan wil ik niet weten wat voor "matig" rapport hij normaal gezien heeft...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |