Ik dacht dat je het specifiek over dat achterste meisje had.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef broer het volgende:
Dat vrouwen met tieten zich niet lustig in de boezemspleet laten gluren.
Ja. En ik dacht nog wel dat je het écht per ongeluk deed.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef Lienekien het volgende:
Flauw, hè.
Wat ken je me slecht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. En ik dacht nog wel dat je het écht per ongeluk deed.
Hoezo? Heb ik 'in het algemeen' wel gelijk dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat je het specifiek over dat achterste meisje had.
Vrijwel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef broer het volgende:
[..]
Een tikfoutje. Dat kan toch? Of is dat absoluut onmogelijk?
Dat zou ik niet weten, maar ik zou wel teleurgesteld zijn als je aan die foto dacht te kunnen zien dat dat meisje het wel leuk zou vinden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef broer het volgende:
Hoezo? Heb ik 'in het algemeen' wel gelijk dan?
Ja, weet ik veel! Jij begon erover!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef Lienekien het volgende:
Hoe kan het nou inherent zijn aan de bustemaat dat vrouwen zich graag in het decolleté laten kijken?
Daar heeft Lienekien zojuist haar excuses voor aangeboden. Niet meer teleurgesteld zijn, nu.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
Dat zou ik niet weten, maar ik zou wel teleurgesteld zijn als je aan die foto dacht te kunnen zien dat dat meisje het wel leuk zou vinden.
En jij?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:03 schreef broer het volgende:
Daar heeft Lienekien zojuist haar excuses voor aangeboden. Niet meer teleurgesteld zijn, nu.
Meen je dat echt? (Ik wilde lachen.)quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik was even wat hout sprokkelen.
Ja, dacht je nou echt dat ik die ging inkoppen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:15 schreef Lienekien het volgende:
Wacht nou even op broer.
Ik heb mijn lesje wel geleerd met die (dat) gevel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef Lienekien het volgende:
Aaah, toe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |