Als het goed is werkt de NS pas niet, dit is namelijk een pas om met de NS vrij te reizen, niet met Veolia, dan moet je een Veolia pas hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:29 schreef plakkert- het volgende:
Vanaf a.s. zondag neemt Veolia Transport de treinen en bussen in Limburg in zijn geheel over. Nu is mijn vraag, kan ik met een NS treinkaartje (Utrecht CS - Venray) gewoon reizen tussen Nijmegen en Venray? (Lees: moet ik een ander kaartje hebben/kopen van Nijmegen naar Venray?)
Dan heb ik nog een vraag. Mijn vriendin maakt gebruik van een NS pas (ze kan vrij reizen omdat haar vader machinist is..). Kan ze ook in de Veolia treinen gebruik blijven maken van deze pas? (hoop dat iemand dit weet..!)
Spenks in advance
Maandkaart is nog geldig, en er komen geen nieuwe treinen, maar oude. Afdankertjes uit Fryslân en Groningenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Piovan het volgende:
He wat zeg je?
NS in Limburg helemaal Veolia?
Is mijn maandkaart nog geldig dan? Komen er nieuwe treinen?
Damn, wtf
NS vervoersbewijzen zijn gewoon geldig (kaartjes, OV-kaarten, trajectkaarten enzo), en met personeelspassen zou ik het ook gewoon doen, heb er zelf nooit moeite mee gehad bij de onderinge ex-VSN bedrijven (en ook gem. vervoersbewijzen).quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:31 schreef optifree het volgende:
[..]
Als het goed is werkt de NS pas niet, dit is namelijk een pas om met de NS vrij te reizen, niet met Veolia, dan moet je een Veolia pas hebben![]()
Niet helemaal waarquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maandkaart is nog geldig, en er komen geen nieuwe treinen, maar oude. Afdankertjes uit Fryslân en GroningenMaar wel veel te weinig, du je zult waarschijnlijk met de bus moeten de rest van het jaar
Nijmegen-Venlo-Roermond en Kerkrade-Heerlen-Maastricht gaan naar Veolia, Eijsden stopt geen trein meer, maar er komt wel een IC Maastricht-Oostende met aansluiting in Brussel op Thalys naar Parijs.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Piovan het volgende:
NS in Limburg helemaal Veolia?
Dank voor de infoquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef MREn het volgende:
[..]
NS vervoersbewijzen zijn gewoon geldig (kaartjes, OV-kaarten, trajectkaarten enzo), en met personeelspassen zou ik het ook gewoon doen, heb er zelf nooit moeite mee gehad bij de onderinge ex-VSN bedrijven (en ook gem. vervoersbewijzen).
Verder hoef je geen controleteams te verwachten omdat veolia daar geen geld voor heeft.
Klinkt als de begin periode van de Syntus (Achterhoek en Twente)quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef MREn het volgende:
[..]
NS vervoersbewijzen zijn gewoon geldig (kaartjes, OV-kaarten, trajectkaarten enzo), en met personeelspassen zou ik het ook gewoon doen, heb er zelf nooit moeite mee gehad bij de onderinge ex-VSN bedrijven (en ook gem. vervoersbewijzen).
Verder hoef je geen controleteams te verwachten omdat veolia daar geen geld voor heeft.
die dubbeldekkers zijn kutquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Nijmegen-Venlo-Roermond en Kerkrade-Heerlen-Maastricht gaan naar Veolia, Eijsden stopt geen trein meer, maar er komt wel een IC Maastricht-Oostende met aansluiting in Brussel op Thalys naar Parijs.
Verder wordt er elke 30 minuten naar Maastricht en Heerlen gereden in plaats van om en om (trein splitst in Sittard), en wel met dubbeldekkers ipv loc+rijtuigen zoals nu.
Als dat zo is, moet ik straks 1,5 uur reizen wat nu 25 min isquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maandkaart is nog geldig, en er komen geen nieuwe treinen, maar oude. Afdankertjes uit Fryslân en GroningenMaar wel veel te weinig, du je zult waarschijnlijk met de bus moeten de rest van het jaar
www.ns.nlquote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef T1andonly het volgende:
Op welke site is die nieuwe dienst regeling te vinden?
en dat zoog echt hardquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt als de begin periode van de Syntus (Achterhoek en Twente)
Knusquote:Op woensdag 6 december 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ze zijn te klein. Voorheen hadden we al een kleine trein (de gangen stonden vaak al vol met mensen), maar deze zijn nog kleiner. Ik ben benieuwd hoe dat in de spits gaat hoor
.
Ja, vooral in de zomerquote:
De Groningen wadlopers hebben een zitplaats meer dan de huidige treinenquote:Op woensdag 6 december 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ze zijn te klein. Voorheen hadden we al een kleine trein (de gangen stonden vaak al vol met mensen), maar deze zijn nog kleiner. Ik ben benieuwd hoe dat in de spits gaat hoor
.
Komt die Maastricht- Oostende lijn al vanaf 10 december?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:00 schreef MREn het volgende:
[..]
Nijmegen-Venlo-Roermond en Kerkrade-Heerlen-Maastricht gaan naar Veolia, Eijsden stopt geen trein meer, maar er komt wel een IC Maastricht-Oostende met aansluiting in Brussel op Thalys naar Parijs.
Verder wordt er elke 30 minuten naar Maastricht en Heerlen gereden in plaats van om en om (trein splitst in Sittard), en wel met dubbeldekkers ipv loc+rijtuigen zoals nu.
in de zomer rijden de wadlopers met de verwarming aan. Dat is nog iets knusserquote:Op woensdag 6 december 2006 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, vooral in de zomerwaarbij iedereen zich de tering zweet
. Echt, dan snuif ik mijn neus met opzet de hele treinreis nog wat extra keren.
Oke, ik neem voortaan maar gewoon meteen de bus.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in de zomer rijden de wadlopers met de verwarming aan. Dat is nog iets knusser![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |