Die gozer zei van welquote:
Ja, alleen met Excite truck, omdat je daar anderen niet mee kan meppenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gozer zei van wel
In de rest van de wereld zijn ook speelbare demopods, zou stom zijn dat het hier dan niet komt?
Klotezooi, dan weet ik nooit of het wel wat voor me isquote:
In de rest van de wereld kun je ook Wario ware twisted kopen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gozer zei van wel
In de rest van de wereld zijn ook speelbare demopods, zou stom zijn dat het hier dan niet komt?
Hier als het goed is deze week ookquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:45 schreef BMH het volgende:
[..]
In de rest van de wereld kun je ook Wario ware twisted kopen.
verbeterd voor jequote:Op dinsdag 5 december 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
Demopods worden sowieso niet gebruikt voor het doel waarvoor ze oorspronkelijk gemaakt zijn. Namelijk een potentiële koper een game rustig te laten spelen voor hij/zij besluit deze te kopen.
Zolang demopods gebruikt worden als surrogaat oppasmoeder voor kansloze 3e generatie autochtone toekomstie gejatte BMW bestuurders zie ik het nut van demopods niet in.
U heeft mijn gedachten mooi verwoord, mijn dank hier voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:53 schreef BMH het volgende:
Demopods worden sowieso niet gebruikt voor het doel waarvoor ze oorspronkelijk gemaakt zijn. Namelijk een potentiële koper een game rustig te laten spelen voor hij/zij besluit deze te kopen.
Zolang demopods gebruikt worden als surrogaat oppasmoeder voor kansloze 3e generatie autochtone toekomstie BMW bestuurders zie ik het nut van demopods niet in.
die games moeten het opnemen tegen zelda & wii sports... Tis niet zo dat Japanners 3-5 games bij de console kopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Platina het volgende:
i r sleepy.
maar je weet wat ik bedoel.
owhja nog respons op 2 topics terug: vond software verkopen tegen vallen als in: games als wing island die maar 800 exemplaren verkopen of elibits met een paar k. dat is kut want zo speel je nooit quitte als uitgever. i pity them.
niet deze woensdag al ?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:48 schreef alex4allofyou het volgende:
Waarschijnlijk heb ik de Wii donderdag, ze gaan m savonds verkopen. The waiting is over.
Ik hoorde ook dat de componentenkabels gewoon binnen zullen zijn![]()
Foto's fucker. Waar heb je dat ding weg.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:33 schreef _GdR_ het volgende:
nou, ik heb hem deze avond rond een uur of 9en gekregen. en tot nu te zijn we eigenlijk alleen maar aan het bowlen en golfen geweest.
echt fucking uber(incl moeder de vrouw, broer en vriendin.)
heb zelda hier liggen (in nog steeds gesealed plastic). maar goed ik ga nu ffies slapen. mja wat ik zeggen wil is dat de hype niet teleur stelt. wii is echt dik de bom. de controls zijn gewoon beter dan je je verbeelden kan. vooral golf. precies als je wiimote op het punt is om de bal te slaan, slaat ie ook. (klinkt lomp maar daar kom je nog wel op terug.)dik oke dus
Hij kent iemand die een exemplaar voor hem heeft achter gehouden. En alvast onder de toonbank heeft verkocht.quote:
Waren ze te krenterig?quote:Op woensdag 6 december 2006 02:08 schreef DarkManta het volgende:
Grappig, gameshop heeft mij ooit benaderd om een website voor ze te maken geheel en gedeeltelijk in Flash. Qua prijs kwamen we niet overeen, dat is de enige herinnering aan Gameshop die ik heb.
In mijn ogen welquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 02:16 schreef DarkManta het volgende:
[..]
In mijn ogen wel
Effe wat anders... Heb dar straks GameKingz op TMF gekeken. Ik probeer nog steeds uit te zoeken wat mensen aan de WII vinden. Graphics moet je echt niet voor de WII gaan, de games zijn meer voor kinderen. Dus blijft over de controllers...
Mar het zullen wel de games zijn, die zo simplistisch zijn dat ze verslavend werken.
Tuurlijk en al die posters hier zingen: http://gprime.net/video.php/nintendothemesacappellaquote:Op woensdag 6 december 2006 02:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jongens, binnenkort barst het hier los!
[afbeelding]
Bij de FRS zijn er 4 filialen die een (speelbare) demopod krijgen. Maar 4 filialen ivm ruimte die ervoor nodig is. Ze staan er nu al als het goed is met demo filmpjes. En na 8 December worden ze speelbaar gemaakt. Wel uiteraard met de nodige beveiliging. Welke game er in komt weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gozer zei van wel
Rocketmonsters.. met Kim Yong Ill als Ash..quote:Op woensdag 6 december 2006 02:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ja jongens, binnenkort barst het hier los!
[afbeelding]
DAMN U !!!!quote:
Whoehaaa, bron?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |