Je bent niet vóór iemand enthousiast, maar óver iemandquote:Op woensdag 6 december 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben gewoon enthousiast. Dat zou ik ook voor jou zijn als je mooie dingen post.
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je bent niet vóór iemand enthousiast, maar óver iemand![]()
NOU IK BEN TOCH KEI-ASSKISSING-ACHTIG BIJ JE!quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
NOU IK BEN TOCH KEI-ASSKISSING-ACHTIG BIJ JE!
Ik weet het...quote:
Nu kun je je ongegeneerd aftrekken terwijl je mijn posts leest!quote:
Zou je je daar voor moeten generen dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu kun je je ongegeneerd aftrekken terwijl je mijn posts leest!![]()
Nou, middenin de woonkamer, waar veel Fok!kers fok!ken, lijkt me toch niet zo gezellig.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zou je je daar voor moeten generen dan?
Nou ja... wel als het bij je ouders in de huiskamer is en de buuv is net op visitequote:Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zou je je daar voor moeten generen dan?
Ik nietquote:Op woensdag 6 december 2006 18:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Iedereen in kerstsferen ineens..
Om hemel, my ears, my eyes!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janice's 12 days of ChristmasVoor de mensen in kerstsfeer!
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janice's 12 days of ChristmasVoor de mensen in kerstsfeer!
Als ik het doe, doe ik het goed.quote:
Ik sta bij de userverkiezingenquote:
Dit is een retorische vraag?quote:
En steenz dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef PeRi het volgende:
Natalie en ATB, sitting in a tree. K-I-S-S-I-NG!!!!!!!!!!
quote:
Er wordt niet met Natalie gekustquote:
Waarom doe jij eigenlijk ook al niet mee met de verkiezingen?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef steenz het volgende:
Er wordt niet met Natalie gekust![]()
Behalve door mij![]()
Peer, je gespam begint ernstige vormen aan te nemenquote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk ook al niet mee met de verkiezingen?.
Zet je tornado eens een kerstmuts op..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:15 schreef steenz het volgende:
[..]
Er wordt niet met Natalie gekust![]()
Behalve door mij![]()
Omdat 0% van de stemmen zo triest staatquote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk ook al niet mee met de verkiezingen?.
Ik heb jouw ene post nog steeds gebookmarkt hè, en de foto's al in de aanslag.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Peer, je gespam begint ernstige vormen aan te nemen.
Zelfs Nat wil niet op je stemmen?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef steenz het volgende:
[..]
Omdat 0% van de stemmen zo triest staat
4. Begin maar vast met inlikken.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
3 IDO'ers i/d Crew-jury. Dat win ik dus nooit
Daar ben k heel slecht in. Dus daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
4. Begin maar vast met inlikken.
Maar IDO'ers in de jury is toch juist een pré voor jouquote:Op woensdag 6 december 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Daar ben k heel slecht in. Dus daar begin ik niet aan.
I hope so.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar IDO'ers in de jury is toch juist een pré voor jou![]()
?
Ik zal de vulgaire variant maar binnenhouden.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
CDP likt niet, die zuigt alleen.
Dingen lopen niet helemaal zoals ik wil. Maar ja.quote:Op woensdag 6 december 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Treurig?
Vind je het erg als ik daar morgen mee begin? Heb nu hoofdpijn, en wil nog even tv kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynx, zou je zo lief willen zijn dat vrouwke hier lynx ook een kerst-iets te geven?. Hoeft niet al te moeilijk hoor.
.
Mag ie dan wel wat blijer kijken?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:58 schreef sbientje het volgende:
ehmm... lynx? kan mijn hondje maybe ook een kerstmutsje??meer hoeft niethoor, alleen dat
quote:Op donderdag 7 december 2006 12:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Oh, ik was al bezig met een voor sbientje: [afbeelding]
Cutequote:Op donderdag 7 december 2006 12:59 schreef SpecialGuest het volgende:
Oh, ik was al bezig met een voor sbientje: [afbeelding]
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Lynx, zou je zo lief willen zijn dat vrouwke hier lynx ook een kerst-iets te geven?. Hoeft niet al te moeilijk hoor.
.
Mijn plu heeft twee scheurtjes... ik ben bang dat die op de terugweg fatale gevolgen zullen hebben!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Zo, ik ben echt kapot.
En de wind heeft mn plu vermoord!!!!!!
Lekkerdquote:Op donderdag 7 december 2006 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
Klachten over spelfouten op sport kun je vanaf nu bij Sven deponeren.
Wat, je hebt je tag tochquote:
Dat geflirt moet ook maar eens ophoudenquote:
Als men met jouw flirt hoor ik je anders niet klagen!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat geflirt moet ook maar eens ophouden.
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als men met jouw flirt hoor ik je anders niet klagen!![]()
![]()
Nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |