Kerstmutsje plus sneeuw graagquote:
Is voorbereiding voor als iedereen ineens een XFA icoon wilquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kerstmutsje plus sneeuw graag. Als je er zin in hebt natuurlijk, je moet vast gek worden van al die verzoekjes
.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
door elkaar, Lynx, gooi je alles![]()
!
Dat kan Lynx vast welquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een idee'tje voor de mijne maar dat is helemaal veel vragend
quote:Op maandag 4 december 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo Wat is The X Factor? en de categorie topics zijn bijgewerkt. Morgen die andere 2 van links voorzien
Zip it.quote:
Nou hup, aan 't werkquote:
Sneeuwmutje plus kerst:quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kerstmutsje plus sneeuw graag. Als je er zin in hebt natuurlijk, je moet vast gek worden van al die verzoekjes
.
Heel mooiquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sneeuwmutje plus kerst:
[afbeelding]
Nu dus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
! Die ga ik zeker gebruiken met kerst
.
Oi, om 0.00 had ik 'm al hoorquote:
Oef..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lynx, kan mijn usericon een baard van sneeuw krijgen die weggeblazen wordt en terugsneeuwt?Of is dat echt te veel?
Told yaquote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oef..
En die wil je DEZE kerst nog?
uhhhquote:
Iemand die naast het station woont heeft z'n WiFi niet beveiligdquote:
Ik helemaal geen enkelequote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb hier in de buurt al 3 onbeveiligde wifi'tjes zitten
Bij mij in de buurt zijn ze wel allemaal beveiligdquote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Of ik moet gewoon een keer thuis zelf die router gaan aanschaffen voor de laptopquote:
Ik alleen die van mezelfquote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Mjah, jammer dat het meestal maar een paar seconden duurtquote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Natalie het volgende:
Internetten in de bus. Dat lijkt me best lekker
Het zou de reis van punt a naar b iig een stuk aangenamer maken.
Ik ga altijd slapenquote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Natalie het volgende:
Even snel een post plaatsen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, jammer dat het meestal maar een paar seconden duurt.
Ja meesterquote:Op woensdag 6 december 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
F3, zet je icon eens in je post ipv die pijltjes
Ik zet altijd muziek op, waar ik ook ben/mee reis en hoe lang het ook duurt. Ogen dicht en genieten maarquote:Op woensdag 6 december 2006 14:16 schreef Natalie het volgende:
Ik heb er ook 3 maanden over gedaan om m'n draadloos netwerk aan de praat te krijgen hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 14:17 schreef BVO het volgende:
Wáár hebben jullie het over.
Zo'n draadloos internet ding?
Ik heb nu een computer op mijn kamer, maar dan moeten we met een router via deze pc zorgen dat die internet boven komt zeg maar... maar het lukt nog niet.
Herkenbaar! Dat doe ik ook vaak. Zelfs als de batterijen van m'n discman op zijn. Dopjes in m'n oren en ogen dicht. Laat de rest maar denken dat ik ze niet hoor. Storen ze me iig ook nietquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zet altijd muziek op, waar ik ook ben/mee reis en hoe lang het ook duurt. Ogen dicht en genieten maar.
Ah, das opbeurend. Hier zijn we al twee weken bezig.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb er ook 3 maanden over gedaan om m'n draadloos netwerk aan de praat te krijgen hoor!
Ja, maar jij bent gewoon lui.quote:
Windows is nogal...... vervelend als het gaat om draadloze netwerken.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, das opbeurend. Hier zijn we al twee weken bezig.
Ik heb ook echt nooit behoefte aan gezelschap of mensen die tegen me praten als ik reis.quote:
Herkenbaar +1quote:Op woensdag 6 december 2006 14:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dat doe ik ook vaak. Zelfs als de batterijen van m'n discman op zijn. Dopjes in m'n oren en ogen dicht. Laat de rest maar denken dat ik ze niet hoor. Storen ze me iig ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |