Jammer. Als die sneeuw nou wat minder dwarrelt, scheelt het dan wel wat? Ik wil hem graag zo duidelijk mogelijk hebbenquote:
Het probleem is dat ie al ruim over de 100kb was voordat ik eraan begon... Ik kán 'm ook wel op volle kwaliteit wegzetten maar dan wordt ie 200kb+..quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jammer. Als die sneeuw nou wat minder dwarrelt, scheelt het dan wel wat? Ik wil hem graag zo duidelijk mogelijk hebben.
Oh, verkeerd begrepen dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:10 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het kan wel hoor (met Fir3fly of Zhenar sneeuw)Alleen niet nu, ga zo pizza eten
Been there, done that, got the T-shirtquote:
OK, ik kende m nog niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
[afbeelding]
Uitstekend. Wel wat veel dus er is nog over. De kaas is nu wel hardquote:
Maar de rekening betaal je wel gewoon?quote:dan weet ik nog niet of ik 'm ga gebruiken
Dat was z'n eigen schuld met een grote basis-avatarquote:Maar als het erg onduidelijk wordt zoals met die van F3,
Mooi, de makkelijke sneeuwquote:Ik zou wel eens willen zien hoe het met Zhenar-sneeuw wordt.
Kan gebeurenquote:Oh, verkeerd begrepen dus![]()
.
Ik heb hem van bash.orgquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Been there, done that, got the T-shirt.
[afbeelding]
Nou ja, laat maar. In ieder geval bedankt voor het proberenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het probleem is dat ie al ruim over de 100kb was voordat ik eraan begon... Ik kán 'm ook wel op volle kwaliteit wegzetten maar dan wordt ie 200kb+..
Allesquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, laat maar. In ieder geval bedankt voor het proberen![]()
.
Wat kun je met deze doen?
Kerstmutsje plus sneeuw graagquote:
Is voorbereiding voor als iedereen ineens een XFA icoon wilquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kerstmutsje plus sneeuw graag. Als je er zin in hebt natuurlijk, je moet vast gek worden van al die verzoekjes
.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:10 schreef Svensational het volgende:
door elkaar, Lynx, gooi je alles![]()
!
Dat kan Lynx vast welquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb een idee'tje voor de mijne maar dat is helemaal veel vragend
quote:Op maandag 4 december 2006 00:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo Wat is The X Factor? en de categorie topics zijn bijgewerkt. Morgen die andere 2 van links voorzien
Zip it.quote:
Nou hup, aan 't werkquote:
Sneeuwmutje plus kerst:quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kerstmutsje plus sneeuw graag. Als je er zin in hebt natuurlijk, je moet vast gek worden van al die verzoekjes
.
Heel mooiquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sneeuwmutje plus kerst:
[afbeelding]
Nu dus.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
! Die ga ik zeker gebruiken met kerst
.
Oi, om 0.00 had ik 'm al hoorquote:
Oef..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lynx, kan mijn usericon een baard van sneeuw krijgen die weggeblazen wordt en terugsneeuwt?Of is dat echt te veel?
Told yaquote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Oef..
En die wil je DEZE kerst nog?
uhhhquote:
Iemand die naast het station woont heeft z'n WiFi niet beveiligdquote:
Ik helemaal geen enkelequote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb hier in de buurt al 3 onbeveiligde wifi'tjes zitten
Bij mij in de buurt zijn ze wel allemaal beveiligdquote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Of ik moet gewoon een keer thuis zelf die router gaan aanschaffen voor de laptopquote:
Ik alleen die van mezelfquote:Op woensdag 6 december 2006 14:08 schreef Lynx666 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |