bedoel je zoiets? Of een lat langs de lijn die gezaagd moet worden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef squiddie het volgende:
Wat ook kan (wet ik altijd doe) is de afstand tussen zijkant van decoupeerzaag en zaagblad meten (bij mij bv 3 cm) en dan op die lengte een lat parallel spannen, dan gewoon langs de lat blijven.
(volvomedewerker helpt volvodriver ;-) )
Hier ben ik het mee eens, iets exact recht afzagen met een koekepeerzaag is lastig, een cirkelzaag werkt 10 x beter, zeker met een zaaglineaal erbijquote:Op woensdag 6 december 2006 01:29 schreef MMach het volgende:
Een decoupeerzaag is absolute troep als het gaat om rechte lijnen. Kent weinig gelijken als het gaat om ronde vormen, maar om rechte zaken te zagen, en zeker als dat moet passen, ben je veel beter af met een cirkelzaag.
Bij een decoupeerzaag kan je uit de losse hand gewoon niet recht houden, met een geleidelat kan je zaagblad nog steeds verbuigen in het materiaal zelf. Erg traag werken kan dat een beetje verhelpen, maar tis een afrader.
Das nou echt niks.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:51 schreef Volvoman het volgende:
Mijn vader zegt dat ik beter een tafelzaag kan kopen. En ik zag dat MMach er ook altijd 1 gebruikte.
Nu heb ik deze gevonden. Dit lijkt me wel een goede.
Einhell zaagtafel
aan zo`n dingetje heb je niksquote:Op woensdag 6 december 2006 19:51 schreef Volvoman het volgende:
Mijn vader zegt dat ik beter een tafelzaag kan kopen. En ik zag dat MMach er ook altijd 1 gebruikte.
Einhell zaagtafel
Hangt er van af wat je wilt zagen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:51 schreef Volvoman het volgende:
Einhell zaagtafel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |