Ja nadat ik je minpunten had gegeven zag ik je ineens overal posten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik zie,, ik zie wat jij niet ziet!![]()
Toen Serge uit Idols werd gestemd, mocht hij toen nog iedere live show mee zingen?quote:Op zondag 10 december 2006 00:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je eruit gestemd bent mag je zelf nog wel stemmen hoor.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Edit:
nou in deze post stond dus m'n lijstje maar ik zie dat die geweldige Zhenar me er uit heeft gebonjourd.
ZHENAR BEDANKT.
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen Serge uit Idols werd gestemd, mocht hij toen nog iedere live show mee zingen?
Neen, gelukkig niet.
Dus ik stem niet mee. Ik ga de volgende ronde wel weer proberen.
Goede redenering trouwensquote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen Serge uit Idols werd gestemd, mocht hij toen nog iedere live show mee zingen?
Neen, gelukkig niet.
Overigens, toen Serge eruit werd gestemd, mocht hij nog wel SMS'en hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Neen, gelukkig niet.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Svensational -2 Spellingchecker, wat een opstapje
Dan moeten ze net zo lang -2 -2 -2 -2 blijven typen totdat hun vingers er van af vallen en degene bij wie dat het laatst gebeurt, wint.quote:Op zondag 10 december 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goede redenering trouwens![]()
Maar hoe moet dat nou als er nog maar 2 over zijn?![]()
![]()
Een soort van deathmatchquote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten ze net zo lang -2 -2 -2 -2 blijven typen totdat hun vingers er van af vallen en degene bij wie dat het laatst gebeurt, wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |