quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef babette21 het volgende:
-2 C_d... ik vind je nu al bijna even vervelend als vorig jaar. Tip: neem 'n voorbeeld aan SG
quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Natalie het volgende:
't Is toch 2 keer 2 minpunten, en 1 keer 2 pluspunten?
Dan klopt de tellingen hierboven weer niet, vrees ik.
quote:Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
klopt nog wel hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Natalie het volgende:
't Is toch 2 keer 2 minpunten, en 1 keer 2 pluspunten?
Dan klopt de tellingen hierboven weer niet, vrees ik.
Babette staat al hééél lang niet meer bovenaanquote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Marble -2 dan staatBabette
niet meer bovenaan
![]()
Vind ik niet, dat is beter dan iemand minpunten geven omdat jij ook van hem/haar minpunten kreeg.quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
het met iemand oneens zijn is een lame reden om minpunten te geven.
Dat zeker ook. Maar ik geef haar geen minpunten om die reden, want daar doel jij nu op. Maar echt omdat ik het een echt lame vindquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat is beter dan iemand minpunten geven omdat jij ook van hem/haar minpunten kreeg.
Neuh daar doel ik niet op, sommige anderen doen datquote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat zeker ook. Maar ik geef haar geen minpunten om die reden, want daar doel jij nu op. Maar echt omdat ik het een echt lame vind.
Uhuhquote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Sta ik een keer boven aan, gaan mensen me --´en omdat ik bovenaan sta!
ik vind nadeche ook ok... maar ik ga iemand er niet uit stemmen om die redenquote:Op maandag 11 december 2006 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal er nu wel weer snel uitgestemd worden door de Nadeche fans.
Had je meer mee moeten posten Dizertjequote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Edit: Ik mag niet meestemmen, want dit jaar doe ik kennelijk niet mee.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
jij mag morgen voor mij stemmen Diz, want dan ben ik er niet
Tuurlijk. Ik begin nu voo rhet eerst te posten. Had het druk en zoquote:Op maandag 11 december 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je meer mee moeten posten Dizertje. Maar misschien met USG versie 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |