Mocht Marescha nog steeds meezingen nadat ze weggestemd wasquote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef Californian_dreame... het volgende:
ik mag toch nog steeds stemmen?
Nee, maar ze mocht nog wel stemmen per smsquote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mocht Marescha nog steeds meezingen nadat ze weggestemd was?
Het was ook maar een grapje n.a.v. een post van Ceequote:Op woensdag 13 december 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij de vorige survivalgames mocht iedereen toch nog wel meestemmen?
Of niet?
Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje n.a.v. een post van Cee.
Oorspronkelijke lijst, dus de lijst waarmee we begonnen zijn.quote:Je mag alléén stemmen als je in de oorspronkelijke lijst staat
Vriendjes worden?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:30 schreef Californian_dreame... het volgende:
-2: Zhenar, heb ik niet zo veel mee
Ik jou ookquote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
+2 Zhenar: ik vind Zhenar wel tof.
Wat is er mis met SHOquote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
-- charmed_angel, niet zo SHO'ig stemmen...
Dit zal vast niet de laatste keer zijn vermoed ikquote:Op woensdag 13 december 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
- Fir3fly - In het begin was ik het vrijwel altijd met je eens, maar nu vind je Sharon geen x-factor habben en dat kost je nu punten.
Wie weet, als je iets tofs gaat doen, of anderen iets ontofs verandert alles natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit zal vast niet de laatste keer zijn vermoed ik.
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
++ Natalie, reddingspoging
-- charmed_angel, niet zo SHO'ig stemmen...
-- CDP, met je oneliners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |