Ja belachelijk is datquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef Renesite het volgende:
Vooralsnog als ik binnen de gestelde limieten blijf ( 4jaar MBO 3 jaar HBO) hoef ik niets te lenen![]()
Ik maak een fout.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja belachelijk is dat![]()
Waarom krijg jij 7 jaar stufi en ik maar 6 jaar? (4 jaar HBO, 2 jaar Master)
Koop het boek jong en schuldig, staan leuke tips inquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:24 schreef MissMatch het volgende:
Ik ben inmiddels al een jaar of tien aan het aflossen. en die schuld slinkt amper. geloof dat ik nu nog iets van 7.000 Euro moet terugbetalen en dan staan de IB-groep en ik weer quitte.
Je vergeet de rente van ongeveer 6% per jaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:16 schreef leolinedance het volgende:
450 per maand ongeveer x 2 jaar, dus totaal zo'n 10.000
Misschien schroef ik het in de toekomst wel wat terug, ik heb maandelijks niet alles nodig wat ik leen. Maar je mag geloof ik 15 jaar erover doen om het terug te betalen.
10.000 / 15 = 700 / jaar = ongeveer 60 per maand. Ik hoop dat toch wel terug te kunnen verdienen met mijn 2 jaar durende Master nu.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak een fout.
3 jaar MBO en 3 jaar HBO ga ik doen.
Maar officieel staat voor een MBO 4 jaar. en voor het HBO daarna 3 jaar. 9 van de 10 HBO opleidingen zijn 4 jaar, dus 1 jaar te kort voor een hele boel mensen. Jij zou als je de tijden nauwgezet neemt het zonder te lenen kúnnen doen.
2,74 procent in 2006quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:31 schreef Shivo het volgende:
[..]
Je vergeet de rente van ongeveer 6% per jaar.
Ik ben nu vier jaar aan het terugbetalen en ik geloof dat ik nog een jaar of twee moet. Terwijl ik toch echt niet zo'n hoge schuld had. Maar ja, met een paar tientjes per maand schiet het ook niet hard op natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef Repeat het volgende:
0.
ik leen niet en zal dat ook nooit gaan doen.
Weird.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Onzin.
Ik had mijn programma niet sneller kunnen doorlopen dan dat ik nu doe.
Feit is gewoon dat HBO -> Universiteit benadeeld wordt tov MBO -> HBO
Mijn vriendin zit nu in dezelfde situatie als jij, Haar MBO opleiding duurde zelfs 4 jaar en nu dus jaar HBO en krijgt alle jaren studiefinanciering.
Ik krijg 4 + 1 = 5 jaar stufi.
En dan wil de regering Nederland hoger opgeleid maken....![]()
Je kan ook rijke ouders hebben he.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bijt je liever op een houtje wanneer je studie (en andere zaken) te zwaar zijn om er een bijbaantje bij te nemen?
ja. alleen paupers lenen, kijk die reclame's van dsb en frisia maar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom niet?
Bijt je liever op een houtje wanneer je studie (en andere zaken) te zwaar zijn om er een bijbaantje bij te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |