lijkt me wel? ik denk dat ze alleen in het centrum niet stoppen.. maja je weet et maar nooitquote:Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef koen_pijl het volgende:
Nou ja ik moet om 9,10 mijn deur uit. Ik kijk om 5 over 9 op internet. Rijden de bussen ga ik naar school, rijden ze niet dan blijf ik thuis en staat er niks over dan ga ik ook neit, want dan zit ik daar straks vast.
Zou connexxion echt niemand oppikken bij bijvoorbeeld Rijnsweerd Zuid en Uithof?
Dan moet je maar de kroeg in vanavond. Kut voor jequote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja goed, ik wens je alle succesmaar ik heb dus vandaag al vrijgenomen, kan niet meer terug
Het lijkt me dat ze nergens stoppen waar normaal een GVUbus stopt?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Joesse het volgende:
[..]
lijkt me wel? ik denk dat ze alleen in het centrum niet stoppen.. maja je weet et maar nooit
Ssssst stil nouquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan moet je maar de kroeg in vanavond. Kut voor je
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik wens ook jou alle succes dus, maar hoe denk je dat de drukop de taxi's zal zijn, als er geen bussen rijden?
Tofquote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef Molluck het volgende:
Er wordt toch net op de radio gezegd dat het niet doorgaat?
Mooi. Hoef ik tenminste ook die poederbrief niet op de bus te doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef koen_pijl het volgende:
Staking Utrecht gaat waarschijnlijk niet door
Uitgegeven: 6 december 2006 19:19
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 19:20
UTRECHT - De door Abvakabo FNV geplande staking door werknemers van busmaatschappij GVU in Utrecht donderdag gaat waarschijnlijk niet door. Dat heeft een woordvoerster van de vakbond woensdag gezegd.
GVU heeft inmiddels mondeling toegezegd garanties voor het personeel, de continuïteit van het bedrijf en de kwaliteit van de dienstverlening op papier te zetten. De officiële papieren moeten donderdagochtend om 9 uur in bezit zijn van Abvakabo.
Als de GVU zich aan deze afspraak houdt, blaast de vakbond de staking af. Hierdoor zal dan ook het door GVU aangespannen kort geding niet doorgaan.
Connexxion en de GVU hebben niet zoveel waardering voor de passagiers en het personeel, dat is het probleem.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het toch wel vreemd dat er een staking is gepland, aangezien Connexxion en GVU goed met elkaar samenwerken in de regio Utrecht en het GVU bij het verkopen van de aandelen aan Connexxion voorlopig zijn huidige identiteit behoudt.
De sneltram en de lijnen tussen Utrecht en Wijk bij Duurstede kosten Connexxion ook het meeste geld. Het komt al geregeld voor dat er geen bussen rijden, bussen overvol etc. Hoop dat dit met de nieuwe dienstregeling verbeterd wordt. Hoe kom jij trouwens aan je informatie?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:15 schreef Colnago het volgende:
[..]
Connexxion en de GVU hebben niet zoveel waardering voor de passagiers en het personeel, dat is het probleem.
Het is zelfs zo dat Connexxion bezig is om een apart bedrijf te creëren waar Utrecht zuid, de sneltram, Wijk bij Duurstede en nog een paar gebieden onder gaan vallen en dan mag jij raden wat daar de bedoeling van is.
Ondertussen heeft Connexxion geen reserve bussen en chauffeurs meer en dat kun je dan weer merken als er weer eens een rit uitvalt.
Ik kreeg een brief van Connexxion waar dat in stond, een beetje dat randstadbusverhaal wat ze ook in Rotterdam wilden doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
De sneltram en de lijnen tussen Utrecht en Wijk bij Duurstede kosten Connexxion ook het meeste geld. Het komt al geregeld voor dat er geen bussen rijden, bussen overvol etc. Hoop dat dit met de nieuwe dienstregeling verbeterd wordt. Hoe kom jij trouwens aan je informatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |