abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44375961
Thanks Skv, die ga ik morgen ook maar bellen dan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_44394899
Nou ja, op de valreep; vanmorgen liep alles perfect door en nu net ook. Dat spul heeft dus de hele nacht door zitten knagen in die leiding, nu nog even afwachten of de benedenbuurman nog een plafond heeft en dan kan ik opgelucht ademhalen. Zou het dan eindelijk eens meezitten ??
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_44395600
Succes de volgende keer als er iets groots door de leiding gaat.
Die vent zei hier dat je het best niet van die chemische shit kan gebruiken omdat dat stukken uit de pot en de leiding wegvreet.
Daar blijft weer makkelijker rotzooi achter hangen en dan heb je het in no-time weer vol met zooi.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_44395793
Dat zou best kunnen, het was behoorlijk agressief spul, maar zoals het mij werd verteld was het alleen schadelijk voor die witte waterafvoeren. Voor de rest is mijn trekveer helemaal aangevreten, die is nu zwart. En ik heb mijn metalen doucheslang in het water gehad en die is ook uitgebeten, dus vreten doet het wel ja. Maar goed, geen weg terug, probleem lijkt volledig opgelost, ik gebruik het het liefst ook niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')