hij onstopte zich in de verkeerde richting!! xD!quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef Skv het volgende:
Het giet als een idioot hier, en alle shite is de put uit gekomen en ligt nu in de gang.
Echt heel erg fijn. Ontstopper komt vandaag..
Ik snap er trouwens helemaal geen reet van. Als zo'n ding verstopt zit, dan kan er toch niks door die buis? Hoe kan het dan dat het wél omhoog kan, maar niet omlaag? Vuile hoerekadaverkutding.
Omdat de onderdruk groter is dan de bovendruk.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:22 schreef Skv het volgende:
Het giet als een idioot hier, en alle shite is de put uit gekomen en ligt nu in de gang.
Echt heel erg fijn. Ontstopper komt vandaag..
Ik snap er trouwens helemaal geen reet van. Als zo'n ding verstopt zit, dan kan er toch niks door die buis? Hoe kan het dan dat het wél omhoog kan, maar niet omlaag? Vuile hoerekadaverkutding.
Dat zou redelijk kut zijn, kost volgens mij veel meer om te ontstoppenquote:Op donderdag 7 december 2006 13:33 schreef Gurb het volgende:
De verstopping zit ergens buiten je huis.
Je hebt één totaal syteem (dus hemelwater en vuilwater lozen samen via één buis op het gemeenteriool)
Ergens na het punt waar je hemelwater en vuilwater samenkomen zit ie verstopt.
Nu gaat het regenen, en komt er ontzettend veel water door de regenpijp naar beneden, maar dat water kan niet weg. Dus het water blijft staan in de regenpijp en de goot. Dat regenwater wil ergens heen, en je goot zal wellicht overstromen. Maar dat is niet genoeg, want het water wil door de regenpijp wegstromen. En wat gebeurt er dus nu: het water geeft zoveel druk dat het je riolering wordt ingeperst, en vervolgens dus ook je wc weer uitgeperst.
Woon je toevallig in een veengebied? Dan kan het zijn dat je riolering is afgescheurd net buiten het huis (riolering en regenpijp zitten vast aan huis, gemeenteriolering zakt met de grond mee, en op een gegeven moment is de rek erui, en scheurt ie af, en slibt ie dicht met bagger.
Is het nu nog niet gerepareerd?quote:
Gewoon ff doorspoelen was het advies?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef Skv het volgende:
2e wc. Maar die beneden werkt al weer, die foto is van gisterenavond.
Had om 11 uur de telefoon gepakt om een afspraak te maken, kwamen ze pas om 21.45
Net ná het onweer en de stortregens, ja
Mmm, dit is niet okquote:
Was dat die RSS ? Ik heb hier een verstopte afvoer van de wasbak in de keuken/vaatwasser en douche. Geen houden aan, alles is ontstopt (industriele ontstopper) tot aan de verstopping zelf.quote:Op maandag 11 december 2006 12:50 schreef Skv het volgende:
Ja, er zat iets vast vlak voor de aansluiting met het riool op de straat.
Die vent ging eerst met een trekveer met haak dr in, dat werkte niet, toen met een boorkop er op, werkte ook niet. Daarna hogedruik-ding gebruikt..
Viel me nog wel mee, hij is 2 uur bezig geweest en het kostte 95 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |