quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
tuinslang met water ( wel je pot eerst leeg hebben he :p )
Pot leeghouden is vaak niet zo`n rampquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:41 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Idd dat ( ) is zeer aan te bevelen.
met pot er op graaien lijkt me eerst handigerquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Pot er afhalen en met je hand het gat in
He bah dat wil ik helemaal neit weten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:18 schreef RealZeus het volgende:
Waardoor zit je plee verstopt?
Heb je er wat ingemietert wat er niet in hoort?Iets meer wc-papier gebruikt dan strikt noodzakelijk?
Het moet toch een oorzaak hebben.
Geen flauw idee. Na het pissen spoelde ik door en liep die bak half vol.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:18 schreef RealZeus het volgende:
Waardoor zit je plee verstopt?
Heb je er wat ingemietert wat er niet in hoort?Iets meer wc-papier gebruikt dan strikt noodzakelijk?
Het moet toch een oorzaak hebben.
Jep, heb ik gedaan. Kreeg z'n moeder aan de lijn, die zou het doorgeven. Vanavond maar even terugbellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef Xiphos het volgende:
Als je een huurhuis hebt, bel gewoon je verhuurder. Laat hem het maar oplossen
aangezien dit een zaak is waar enige spoed achter zit kan je ook gewoon een loodgieter bellen en hem de rekening sturenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Na het pissen spoelde ik door en liep die bak half vol.
[..]
Jep, heb ik gedaan. Kreeg z'n moeder aan de lijn, die zou het doorgeven. Vanavond maar even terugbellen.
Verstoppingen zitten niet in de huurprijs bij de meeste woningcorporaties, en dienen dus zelf betaald te worden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef Xiphos het volgende:
Als je een huurhuis hebt, bel gewoon je verhuurder. Laat hem het maar oplossen
kan wel MITS je je de slang er in rost en een dikke PROP er bij steekt zodat je gewoon druk op de leiding krijgtquote:Op woensdag 6 december 2006 15:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb laatst net geen 60 euro betaald voor ontstoppingsdient, twee wastafels die niet meer doorliepen...effe de hoge druk slang erin en klaar was Klara.
Dat koolzuur idee is nie zo slim, dat gas wil naar boven ---> hele tent onder de stront.
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat dichtkitsen is nu juist al gedaan....
Daar is al een fles van doorgegaanquote:Op woensdag 6 december 2006 15:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Trouwens, ik had van die korreltjes gebruikt om zelf de verstopping op te lossen, maar volgens de onstoppingsman waren die niet goed opgelost, en hadden het nog erger gemaakt, altijd vloeibare ontstopper gebruiken!
Misschien is dat toch wel handig om te weten.Mijn buurman had ook een verstopping en dat bleek een gare afvoerbuis te zijn die gescheurd was waardoor de afvoer stopte in een hele hoop grond.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:25 schreef Andromache het volgende:
[..]
He bah dat wil ik helemaal neit weten.
weet je hoeveel warmte er verloren gaat door de koude pot? :pquote:Op woensdag 6 december 2006 15:47 schreef HarryP het volgende:
Een paar emmers heet water in het toilet gooien.
(voor de kleinere verstoppingen vaak een uitkomst.)
Daar krijgen we nu dus een berekening van zeker.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:21 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
weet je hoeveel warmte er verloren gaat door de koude pot? :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |