abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44160224
Ik heb een paar jaar geleden een Guess horloge aangeschaft bij een sieraden/horlogewinkel en nou is ie gestopt met tikken. waarschijnlijk is de batterij leeg.

Weet iemand wat het ongeveer zal kosten om de batterij te laten vervangen, en doen ze dat meteen, of moet je je horloge achterlaten?
pi_44160305
Ik was 5 euro kwijt laatst voor het vervangen van de baterij bij een juwelier. 2min en het was klaar
Van voor naar achter, van links naar rechts!
pi_44160570
weet jij misschien of elk horloge dezelfde soort batterij heeft.
pi_44160826
Volgens mij wel, het zijn de kleinere baterijen die ervoor gebruikt worden. Er zullen geen horloges zijn met AA batterijen.
Van voor naar achter, van links naar rechts!
pi_44160885
Het zijn meestal kleine platte batterijen, maar er is wel verschil in types! Veel horloges kun je ook niet zelf openmaken.

Gewoon naar een juwelier/horlogeverkoper gaan en zeggen dat de batterij vervangen moet worden. Duurt niet langer dan 5 minuten en kost 5-10 euro.
Ik zoek niet, ik vind.
  dinsdag 5 december 2006 @ 13:38:44 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_44161086
Als je weet wat voor Guess? horloge het is, kun je vast wel googlen, zelf een shop zoeken die 't verkoopt, en gaan prutsen, maar why bother? Ze verwisselen je batterijtje voor minder dan een tientje.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:15:02 #7
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_44283858
Inderdaad ong 5 euro. is het een waterdicht horloge, en wil je dat zo houden, dan moet die opgestuurd worden om weer waterdicht gemaakt te worden, dat kunnen ze niet zelf.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zondag 10 december 2006 @ 00:03:54 #8
110777 Adsum
Is present!
pi_44290748
Kost ongeveer 5-7 euro, waterdicht maken kunnen ze prima zelf (de gemiddelde juwelier dan), kwestie van een rubbertje vervangen en de kast weer goed dichtmaken.
Ever higher. Ever better.
pi_44359955
Ik moet voor mijn diesel horloge ook even nieuwe batterijen halen. Dat kan gewoon bij de siebel ofzo?
pi_44437340
Ja.
Ever higher. Ever better.
pi_44444228
Bijenkorf verkoopt ze ook..heb de meines daar ook vandaan en heb een nieuwe band daar ook besteld ervoor (duurde 3 weken). Laatst nog een batterij vervangen..dus probeer het daar maar is..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')